Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מחיקת רישום פלילי

    (116)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    בקשת מחיקת רישום פלילי

    רישום פלילי הוא אבן נגף בדרכו של אדם המפתח קריירה מקצועית או מבקש להשתלב בתפקידים בכירים, או עבור מי שמבקש רישיון החזקת נשק, דרכון זר ועוד. משכך, פונים רבים אל משרד עו"ד אלון שליכטר לצורך מחיקת רישום פלילי ולשם טיהור שמם והמוניטין שלהם.

    בצד כל הרשעה ישנה תקופה שאורכה המקסימלי הוא 15 שנים והיא נקבעת בהתאם לחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים – זו נקראת "תקופת התיישנות". הרישום הפלילי עצמו ימחק בחלוף 10 שנים נוספות מתום תקופת ההתיישנות – זו נקראת "תקופת המחיקה". קיימות מספר דרכים להביא לקיצורן של תקופת ההתיישנות ותקופת המחיקה כפי שיובא להלן.

    מחיקת רישום פלילי או שינוי עילת סגירה:

    כאשר נחקר אדם במשטרה והוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום, ייסגר התיק בעניינו לפי אחת העילות הבאות: היעדר ראיות מספיקות, היעדר עניין לציבור או היעדר אשמה. ככל שהתיק נסגר מחמת היעדר אשמה – לא יעשה כל רישום פלילי. מקום שנעשה רישום פלילי, מומלץ לפנות לעורך דין פלילי שיגיש בקשה למחיקת הרישום. מובהר, כי לאחר מחיקת הרישום הוא יהיה חשוף לגורמים בודדים בלבד כגון משטרת ישראל, הממשלה, צה"ל, שב"כ ועוד. כנגד בקשת מחיקת הרישום הפלילי, ייבחנו כמה מאפיינים של המבקש כגון מספר הרישומים הפליליים על שמו, ככל שקיימים, מהות העבירות המיוחסות לו ועוד פרמטרים.

    בנסיבות אחרות, כאשר נחקר אדם והוחלט לסגור את התיק בעניינו מחמת היעדר ראיות מספיקות או היעדר עניין לציבור, מומלץ לפנות לעורך דין פלילי על מנת שיפעל לשנות את עילת הסגירה להיעדר אשמה. עורך הדין יבחן את התשתית הראייתית בתיק לאור גרסת המבקש, יצרף אסמכתאות רלוונטיות ויעתור בבקשה מנומקת לשינוי עילת הסגירה בהיעדר אשמה.

    למחוק את הרישום הפלילי – ע"י חנינה מנשיא המדינה:

    בהתאם לחוק המרשם הפלילי ותקנות השבים, לנשיא המדינה ישנה סמכות להורות על קיצור תקופת ההתיישנות ותקופת המחיקה של הרישום הפלילי כנגד הגשת בקשת חנינה מנומקת ומפורטת. משרד עו"ד אלון שליכטר פועל במקצועיות למחיקת רישומים פליליים, שינוי עילות סגירה ובקשות חנינה לנשיא במקצועיות ויסודיות ללא פשרות.

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר, מלווה ומייעץ בנושא מחיקת וביטול רישום פלילי, חנינה לנשיא ומחיקת רישום משטרתי.

    כמו כן, למשרד ניסיון רב בייצוג בהליכים אלו, אשר נשענים רובם על חקר משפטי, ניתוח ראיות ובחירת המסלול הנכון ביותר בהתאם לנסיבות.

    כיצד אני יודע האם יש לי רישום פלילי?

    ניתן לגשת לכל תחנת משטרה גדולה יחד עם תעודת זהות ולהוציא את הרישום הפלילי, אשר גם הידוע בכינויים 'תעודת יושר' או ר.פ.

    במידה ויוצא רק דף אחד בלבד, כמו לדוגמא בתמונה, אזי אין לכם רישום פלילי או רישום משטרתי כלל.

    להלן, העמוד הראשון של תדפיס המידע הפלילי ('תעודת יושר / ר.פ):

    מה קורה במידה ויוצא עמוד או עמודים נוספים?

    ראשית, יש לבחון באיזה קטגוריה ישנו הרישום, להלן הקטגוריות העיקריות:

    קטגורית מב"ד

    מב"ד (ממתין לבירור דין), תיק חקירה שנותר פתוח לאחר חקירה במשטרה, בו טרם הוחלט האם יוגש כתב אישום או ייסגר באחת העילות : 'חוסר עניין לציבור', 'היעדר ראיות מספיקות' או 'חוסר אשמה'.

    מה עושים?

    מומלץ להתייעץ עם עו"ד פלילי אשר יבחן אפשרות להגשת בקשה על מנת למנוע הגשת כתב אישום וסגירת תיק החקירה בהקדם.

    ניתן להעשיר את הידע במאמר הבא: סגירת תיק פלילי: מה עושים לאחר חקירה במשטרה?

    למה זה טוב? אולי ישכחו מהתיק הפלילי?

    תיקי מב"ד יכולים להישאר זמן רב פתוחים, ואין ערובה שייסגרו גם לאחר שעבר זמן רב, ולכן לפעמים תיק פתוח שכזה יכול למנוע מכם להתקבל לעבודות מסוימות, הוצאת רישיון נשק ועוד.

    בנוסף, במידה ויחליטו להגיש נגדכם כתב אישום לאחר זמן רב, יכול עניין זה לתפוס אתכם "בהפתעה" כאשר אתם כבר לגמרי שכחתם מהעניין.

    לכן, התייעצות עם עו"ד פלילי מומלצת בטרם גיבוש קו פעולה ביחס לתיק החקירה הפתוח.

    קטגורית הרשעות

    הרישום פלילי, הרשעה בבית משפט, כלומר הוגש נגדכם כתב אישום נמצאתם אשמים ונגזר דינכם.

    מה עושים?

    על מנת למחוק או לבטל רישום פלילי יש להגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה, אשר בסמכותו לקצר את תקופות ההתיישנות והמחיקה אשר יכולה להגיע ביחד עד 17 שנה. יובהר, לא ניתן להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי לנשיא המדינה בתיקי משטרה סגורים כפי שיוסבר בהמשך.

    מהי התוצאה של מחיקת רישום פלילי בעקבות בקשת חנינה לנשיא המדינה?

    בהתאם לחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, תשמ"א-1981, אדם שרישומו הפלילי נמחק, יכול להצהיר כי אינו בעל עבר פלילי, ומעולם לא הורשע. כמו כן, בהתאם לחוק, מידע על רישום פלילי שנמחק לא יועבר אלא רק אל גורמים מצומצמים שזכאי לראות רישום פלילי לאחר מחיקה (משטרת ישראל, השב"כ, מצ"ח והמחלקה לביטחון שדה).

    יש לקחת בחשבון כי, טיפול מחלקת החנינות במשרד המשפטים יחד עם משרד הנשיא לוקח זמן רב (כמספר חודשים), ובמידה והבקשה לא מתקבלת ניתן להגישה רק לאחר שישה חודשים.

    על כן, בקשת חנינה לנשיא המדינה להיות מנומקת משפטית ומותאמת נסיבות חייו של הלקוח יחד עם צירוף מסמכים תומכים, המלצות ועוד ומכאן החשיבות בפנייה לעו"ד פלילי לשם התייעצות להכנת הבקשה מותאמת באופן אישי.

    ניתן לקרוא עוד על נושא הגשת בקשת חנינה לנשיא המדינה במאמר של משרדנו: הגשת בקשת חנינה לנשיא המדינה

    קטגורית תיקי משטרה סגורים

    כאן הכוונה לתיקי משטרה שנסגרו, כלומר הייתה חקירה במשטרה ולא הוגש כתב אישום, התיק ועל כן יופיע התיק המשטרתי כתיק סגור באחת העילות המרכזיות: 'חוסר בראיות מספיקות' 'חוסר עניין לציבור' או 'היעדר אשמה פלילית'.

    יובהר, רק תיק חקירה שנסגר בעילת היעדר אשמה פלילית לא יופיע כלל בתדפיס הרישום הפלילי.

    מה עושים אם יש לי תיק משטרה סגור מחוסר עניין לציבור או חוסר בראיות מספיקות?

    א. מסלול בקשה לשינוי עילת סגירה להיעדר אשמה פלילית

    ניתן בכל עת לאחר החקירה להגיש בקשה לשינוי עילת הסגירה, וזאת בכפוף לגרסה שמסרתם בחקירה, כלומר במידה וטענתם לחפותכם או שהמצב המשפטי הוא כזה שאין לכם אחריות פלילית בגין העבירה שיוחסה לכם, בדרך כלל יש מקום להגיש בקשה לשינוי עילת סגירה להיעדר אשמה פלילית. עוד יצויין, כי ישנם מקרים גבוליים שנסיבות אישיות המצדיקות מחיקת רישום משטרתי גם לפנים משורת הדין.

    במסגרת זו, עו"ד פלילי יצלם את התיק החקירה הסגור, ינתח את הראיות בכפוף למידע והנסיבות שמסרתם לו ויכין בקשה מנומקת לשינוי עילת הסגירה – יש לזכור, אין מדובר בהליך פשוט ועל כן מומלצת פנייה להתייעצות טרם ביצוע כל פעולה בעניין.

    להלן, מכתב על שינוי עילת סגירה להיעדר אשמה פלילית מאת פרקליטות מחוז תל-אביב:

    להלן, מכתב על שינוי עילת סגירה להיעדר אשמה פלילית מאת רכז מחלק פשעים מרחב דן:

    ב. בקשה למחיקת הרישום בהתאם תקנות המרשם הפלילי ותקנת השבים (אמות מידה לביטול רישומי משטרה), תשס"ט-2009

    ככלל ניתן להגיש בקשה זו לאחר המתנה של מספר שנים כתנאי סף, ורק לאחריו ניתן לשקול הגשת בקשה בהתאם לקרטריונים שנקבעו בתקנות הנ"ל כגון: רישומי קודמים, חומרת העבירה, נסיבות אישיות ועוד.

    למה חשוב למחוק רישום פלילי או רישום משטרתי?

    רוב הלקוחות שפונים למשרד על מנת למחוק רישום פלילי או משטרתי, ככלל עושים זאת בשל עבודה שאליה הם רוצים להתקבל; לשם הוצאת רישיון נשק; הוצאת ויזה; הגירה למדינה אחרת; גיוס לצבא; ניקוי שמם הטוב ועוד. מחיקת הרישום הפלילי והמשטרתי למעשה פותח "דף חדש" במסלול החיים הנורמטיבי. הוצאתם את התדפיס רישום פלילי, יש רישום פלילי או משטרתי, ניתן לפנות אל משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר

    עורך דין מחיקת רישום פלילי

    לאחר שחרור מחקירה או ממעצר, אנו נשארים עם רישום פלילי או תיק פלילי פתוח שנשאר איתנו עד להגשת כתב האישום או סגירת התיק מסיבה כזו או אחרת. רישום פלילי ותיקים במשטרה הם עניינים שעשויים למנוע מאיתנו לא מעט אפשרויות ולסגור בפנינו דלתות חשובות לעתיד שלנו. פעמים רבות, אנשים לא מודעים להליכי סגירת הרישום הפלילי ונשארים עם תיקים ורישום פלילי אף על פי שיכלו לדאוג שייסגרו ובכך לשמור על זכויותיהם על שגרת חיים תקינה. הדרך היעילה ביותר למחוק רישום פלילי היא להיעזר בעורך דין פלילי מנוסה ומקצועי שמיומן בהליכים המשפטיים וההתנהלות מול המשטרה למען סגירת תיקים ומחיקת רישומים פליליים.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    מחיקת רישום משטרתי

    המרשם הפלילי במשטרת ישראל הוא למעשה מאגר ובו מידע אודות הרשעות בעבירות פליליות ועונשים שהוטלו על אדם שהואשם והורשע בפלילים במסגרת בתי המשפט אגב הגשת כתבי אישום נגדו. בצדה של כל הרשעה בפלילים ישנה "תקופת התיישנות" שאורכה בין 0 ועד 15 שנים עבור נאשם קטין או נאשם בגיר, כאשר בצידה של תקופת ההתיישנות קיימת גם "תקופת מחיקה" בת 10 שנים נוספות. בסופן של שתי תקופות אלה ימחק הרישום הפלילי, אלא שכל עוד רישום פלילי תלוי ועומד כנגד אדם, הוא יהיה לו לרועץ מבחינה חברתית ומקצועית וכאן נובע הצורך בנקיטת פעולות לביטולו. לשם קבלת מידע מקיף וסיוע משפטי בתחום ביטול רישום פלילי, יש לפנות אל משרד עו"ד אלון שליכטר.

    ביטול רישום פלילי – בקשה לשינוי עילת סגירה

    כאשר נסגר תיק פלילי בעניינו של חשוד בעילה של היעדר ראיות מספיקות או בעילה של היעדר עניין לציבור, להבדיל מסגירה בעילה של היעדר אשמה, לא יוגש אמנם כתב אישום אולם הרישום הפלילי שנעשה – בעינו עומד. הואיל ובצידו של רישום פלילי קיים מחיר אישי וחברתי כבד וכדי להסיר את הכתם התדמיתי, יש לפנות אל הגורמים המשטרתיים המוסמכים באמצעות עורך דין פלילי בבקשה לביטול הרישום בדרך של שינוי עילת סגירת התיק לחוסר אשמה פלילית.

    מהו תהליך מחיקת רישום פלילי

    מחיקת רישום פלילי הוא נחלתו של כל אזרח. עומד כנגדך רישום פלילי המונע ממך קבלה למשרה ותפקיד נכספים? פנה לעורך הדין הפלילי אלון שליכטר, המנוסה ומומחה במחיקת רישום פלילי. לעו"ד זה ניסיון מרובה שנים בתחום הפלילי ודרכו תקבלו את השירות הטוב ביותר. משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר עוסק בהגשת בקשות למחיקת רישום פלילי. במקרים המתאימים, פועל משרדנו ליצירת התנאים למחיקת רישום פלילי ולקבלת תעודת יושר. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לייצג אתכם באופן הגון ולעמוד לשירותכם.

    לבטל את הרישום הפלילי – בקשה מיוחדת מנשיא המדינה

    חוק המרשם הפלילי ותקנות השבים מקנה לנשיא את הסמכות לקצר או לבטל את תקופות ההתיישנות והמחיקה של הרישום הפלילי באמצעות חנינה, ובזאת להביא לביטול הרישום הפלילי. כאשר המבקש מעלה במסגרת בקשתו נסיבות וטעמים מיוחדים לביטול הרישום הפלילי ותומך את בקשתו בטיעונים עובדתיים ומשפטיים משכנעים וכן באסמכתאות הרלוונטיות, הסבירות שהנשיא ישתכנע וייעתר לבקשה עולה בהתאם. בנקודה זו נדגיש את היתרון המשמעותי לו זוכות בקשות חנינה המוגשות לפני הנשיא באופן מקצועי באמצעות עורך דין ביחס לאלה המוגשות באופן עצמאי. עורך דין אלון שליכטר מומחה ומנוסה בביטול רישום פלילי באופן מקיף ויסודי ופועל נמרצות מדי יום לביטול רישומים פליליים בדרך של שינוי עילת סגירה והגשת בקשות לנשיא, מאפיינים המחזקים את מעמדו של המבקש ומשפרים משמעותית את סיכוייה של בקשתו לביטול רישום פלילי להתקבל.

    מחיקת רישום פלילי – באיזה אופן ניתן למחוק רישום פלילי ומהן התוצאות?

    קיימות מספר דרכים בהן יכול אדם לפעול בכדי למחוק רישום פלילי הקיים לחובתו. הדרך הראשונה היא להמתין עד שתקופת ההתיישנות והמחיקה עבור העבירה שביצע תחלוף. כלומר, לא תמיד יכול אדם להרשות לעצמו לחכות זמן רב כל כך.

    הדרך השנייה היא, במידה ומדובר בתיק שנסגר ללא הרשעה – לפנות בבקשה לשינוי עילת סגירת התיק לסגירה מחוסר אשמה, ואילו הדרך השלישית, בתיקים שהסתיימו בהרשעה, היא לפנות לנשיא המדינה בבקשה לחנינה ולמחיקה של הרישום הפלילי. בכדי לבחור את הדרך הטובה ביותר למחיקת רישום פלילי שעומד כנגדך, יש להיוועץ בעורך דין פלילי בעל ניסיון ובקיאות במחיקת רישום פלילי.

    חשוב להדגיש:

    • מחיקת רישום פלילי איננה כשמה היא, שכן לא מתבצעת מחיקה פיזית של הרישום, ממאגר המרשם הפלילי הממוחשב של משטרת ישראל.
    • במקום מחיקה פיזית, מצטמצמים עד מאוד הגורמים שיכולים לעיין ברישום ש"נמחק", ומשתנה (באופן דרמטי) הסטטוס המשפטי של אותו אדם שהרשעתו נמחקה:
      • ראשית, מי שנמחקה הרשעתו ייחשב לעניין כל דין כאילו לא הורשע, וכל פסול שנפסל בשל ההרשעה, בין מכוח חיקוק ובין מכוח פסק דין, לרבות פסק דין בהליך משמעתי, בטל מיום המחיקה;
      • יתרה מכך, ראיה שיש בה גילוי הרשעה שנמחקה לא תהיה קבילה בהליך משפטי או לפני גוף או אדם הממלאים תפקיד ציבורי על פי דין, אלא אם מסר אותה ביודעין מי שהרשעתו נמחקה;
      • לבסוף, שאלה בדבר עברו הפלילי של אדם תיחשב כאילו אינה מתייחסת להרשעה שנמחקה; על אף חובה המוטלת על פי דין או הסכם, לא יישא אדם באחריות פלילית או אחרת בשל הימנעותו מלגלות הרשעה שנמחקה, והימנעות מלגלות הרשעה שנמחקה לא תיחשב כהעלמת עובדה.

    ביטול רישום פלילי

    ביטול רישום פלילי הוא חלומו של כל אזרח אשר בכוונותיו להתקדם. קיבלתם הודעה התיק שנפתח כנגדכם במשטרה נסגר? עורך הדין אלון שליכטר מציין שמוקדם עדיין לפצוח בצהלות שמחה, מאחר שסגירת תיק פלילי איננה מובילה לביטול רישום פלילי אוטומטי במשטרה. מסמך משטרתי חושף שיותר ממיליון אזרחים ישראלים מחזיקים כיום ברישומים משטרתיים, זאת על אף העובדה שמעולם לא הועמדו לדין.

    ביטול רישום פלילי – עילות לסגירת תיקים פליליים

    רבים לא יודעים כי לאחר הרשעתם בבית המשפט בעבירה פלילית, הרישום הפלילי ימשיך ללוותם שנים רבות מאוד לאחר מועד גזר הדין וימנע מהם לעיתים, לעסוק במקצועות חופשיים מסוימים או להתקבל למקומות עבודה כאלו ואחרים.

    כיום מוגדרות בחוק שלוש עילות לסגירת תיקים פליליים שהן היעדר אשמה, היעדר עניין לציבור והיעדר ראיות מספיקות. ביטול רישום משטרתי אוטומטי מתרחש במקרה שבו התיק נסגר בעילה של היעדר אשמה פלילית. בנסיבות הללו נמחק הרישום המשטרתי לחלוטין ממחשבי המשטרה ומבלי להותיר כל תיעוד, בעוד שתיקים הנסגרים בעילות האחרות (חוסר עניין ציבורי או היעדר ראיות מספיקות) אינם מביאים לביטול רישום משטרתי אוטומטי – דבר שגורם להשארת ספקות באשר לחפותם של אותם האנשים וחשיפת המידע בפני גורמים מסוימים.

    העננה שמרחפת מעל לראשם, עלולה לא רק להכתים את שמם הטוב ולשנות את יחס החברה כלפיהם, אלא שיש בה בכדי למנוע מהם את העיסוק במקצועות מסוימים ולהתקבל למשרות כעובדי מדינה, סוכני ביטוח, עורכי דין, חוקרים פרטיים וכן הלאה.

    כיצד מגישים בקשה לביטול רישום משטרתי?

    הבקשה למחיקת הרישום המשטרתי נעשית על ידי הגשת פנייה מנומקת למשטרת ישראל, מדור מידע פלילי. לצורך זה, מומלץ להסתייע בייעוץ משפטי מקצועי, זאת כדי להטיב ולבחון את כל פרטי המקרה ולדעת לנקוט בהליכים הנכונים.

    יש לכם שאלות נוספות בנושא? משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר מספק שירות ברמה גבוהה, תוך בניית אסטרטגיה מדויקת וליווי צמוד של הלקוח והכל עד לסיום ההליך. הכל, תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית.

    איך לבחור עורך דין מחיקת רישום פלילי

    כדי שנוכל להיות בטוחים שתהליך סגירת התיק או מחיקת הרישום הפלילי ייעשה בצורה היעילה והמהירה ביותר כך שנוכל לחזור בזריזות לחיינו ולשגרה שלנו ללא דאגות, מומלץ להיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום הפלילים עם ניסיון בהתנהלות מול המשטרה בעניינים מסוג זה.

    לכן, הדבר הראשון אליו חשוב לשים לב כשבוחרים עורך דין עבור מחיקת רישום פלילי הוא הניסיון הקודם והוותק של עורך הדין. ההתנהלות הבירוקרטית מול המשטרה מהווה חלק מרכזי במחיקה מהירה של הרישום הפלילי, לכן ניסיון בתחום הוא המפתח בעבודה נכונה במקרים אלו. מומלץ אף לבדוק על קיומן של המלצות קודמות על עורך הדין בו אתם מעוניינים.

    חשוב לציין, ישנם מספר מסלולים ודרכים לסגירת תיק ומחיקת רישום פלילי, לכן כדאי להתייעץ עם עורך הדין שלכם לגבי דרך הפעולה הנכונה ביותר.

    צריכים למחוק רישום פלילי? יש למי לפנות

    אם אתם מעוניינים במחיקת הרישום הפלילי עליכם עקב מסיבה זו או אחרת, כדאי לפנות בהקדם לאחד מעורכי הדין המומחים בתחום בשביל לא לבזבז זמן ומשאבים מיותרים בעתיד. אצלנו במשרד עורכי הדין הפליליים של אלון שליכטר, נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ, ייצוג משפטי והכוונה בכל הנוגע לסגירת תיקים ומחיקת רישום פלילי תוך הקפדה על מקצועיות ואמינות. נעבוד למען הזכויות שלכם לילות כימים ונעשה את כל הנדרש עבור הטיפול במחיקת הרישום שלכם והוצאת האמת שלכם והצדק לאור.