Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין מעצרים

    (216)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    מעצר פלילי הוא לא עניין של מה בכך בהינתן שעל הכף מונחת חירותו של אדם במהלך ההליך הפלילי נגדו וכפועל יוצא הימנו. מעוניינים לקבל את שירותיו של עורך דין מעצרים? מוזמנים לפנות בהקדם אל משרד עו"ד אלון שליכטר.

    עורך דין מעצרים – אלון שליכטר, עורך דין פלילי 

    משרד עו"ד אלון שליכטר מייצג באופן קבוע חשודים ונאשמים בפלילים בהליכי מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים ומקפיד על זמינות לאורך כל שעות היממה, אמינות ודיסקרטיות מלאה. למשרד ניסיון רב בהליכי מעצר ושחרור עצורים במגוון עבירות והצלחות רבות במקרים מורכבים.

    דוגמאות בולטות להחלטות שחרור ממעצר על יד משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר

    שחרור ממעצר בעבירת סחר בסמים

    שחרור ממעצר לא חוקי בעבירת תקיפת בת זוג שגרמה לחבלות

    שחרור לחלונות התאווררת באיזוק אלקטרוני בעבירת סחר בנשק בבית המשפט העליון 

    עורך דין מעצרים: שחרור ממעצר – יתרון בהליך הפלילי

    מצב בו אדם נעצר הוא איננו פשוט כלל. חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים) קובע את 3 נסיבות למעצרו של אדם:

    1. מעצר ימים – הרציונל במעצר זה טמון בשאיפה להשלים את חקירת העצור, להימנע משיבוש הליכי החקירה ולאפשר למשטרה לגבש את תיק החקירה על כל הראיות והעדויות הצריכות לעניין מבלי שהחשוד ינסה להימלט, שעה שמתקיים יסוד סביר לחשד שינסה לעשות כן. בנסיבות בהן מתקיים יסוד סביר לחשד שהחשוד מהווה סכנה לאדם או לציבור או כאשר מתעורר הצורך להפעיל עליו פעולות חקירה מיוחדות הדורשות את מעצרו.
    2. מעצר עד להחלטה אחרת – מצב בו אדם נותר עצור עד שתתקבל החלטה שיפוטית המורה על שחרורו.
    3. מעצר עד תום ההליכים – כאשר ישנו יסוד סביר לחשד שהנאשם ינסה להימלט מלתת את דינו או יפעל לשיבוש הליכי משפטו, כאשר הוא מהווה סכנה לאדם ו/או לציבור ו/או או כאשר קיימת בעניינו חזקת מסוכנות – כלומר הוא נאשם באחת מהעבירות המנויות בחוק (עבירות שדינן מוות או מאסר עולם, עבירות סמים, עבירות ביטחון ועוד) ולא נמצאה חלופה למעצרו – יישאר הנאשם נתון במעצר עד ההכרעה וגזר דינו. עורך דין מעצרים מנוסה יוכל לתקוף את ההחלטה לעצור נאשם עד תום ההליכים באמצעות הגשת ערר או בקשה לעיון חוזר.

    אדם הנתון במעצר עומד במרכזו של הליך פלילי וחירותו מוגבלת, הגם שככל שיורשע היא תישלל ממנו. למעצר ישנן השפעות ישירות ורוחביות על התפתחות ההליך הפלילי והכרעתו, והוא עלול לתרום אף להחמרת גזר הדין, לצד השפעה קשה על מצבו הנפשי ועל חייו האישיים של העצור ושל בני משפחתו. משכך, חשוב מאוד לפנות לעורך דין פלילי כבר בשלבי החקירה המקדימים, למניעת המעצר או להקלת התנאים.

    המשרד פעיל 24/7 לשחרור ממעצר

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, מייצג ומלווה חשודים בהליכי המעצר בפני בית המשפט, לרבות: מעצר ימים, מעצר עד תום ההליכים, עררים על מעצרים ובקשות פלילות שונות.

    האדם שאתם מכירים נלקח לחקירה מה עושים?

    ככלל, רק לבני משפחה או עו"ד מטעם המשפחה יוכל לקבל מידע ראשוני על מעצרו של יקיריכם.

    למידע על ייעוץ מקצועי טרם החקירה על ידי עו"ד פלילי יש להיכנס למאמר הבא: חקירה במשטרה – המדריך המלא

    מה קורה עם המשטרה מחליטה לעצור את החשוד?

    במרבית המקרים, על המשטרה להביא את החשוד בפני שופט תורן מעצרים וזאת תוך 24 שעות ממעצרו, בית המשפט כלל יהיה באזור תחנת המשטרה בה הוא נחקר.

    ישנם מקרים שניתן להגיש ערר על הקצין הממונה שהחליט לעצור את החשוד, אך המדובר במקרים מיוחדים ועל כן מומלץ להתייעץ עם עו"ד פלילי באופן פרטני.

    מתי יתקיים הדיון אצל השופט התורן?

    הדיונים נפתחים החל משעה 08:30 בבוקר, אך אין ערובה לכך שהדיון שלכם דווקא יתחיל בשעה הזו, וזאת בשל העומס הרב על בתי המשפט באותו היום. לכן, יש לקחת בחשבון שההמתנה לדיון תיארך שעות ארוכות.

    מה קורה בדיון אצל השופט התורן?

    נציג מטעם תחנת המשטרה שחקרה אותו יופיע לדיון כמו גם עו"ד פלילי מטעמכם, אשר יהיה זכאי לשאול את החוקר שאלות על החקירה ובמיוחד על התקדמות ולאחריה לטעון בפני בית המשפט לשחרור ממעצר. כמובן שעו"ד פלילי מיומן ומנוסה יכול להשפיע באופן ישיר על שחרור חשוד או על צמצום ימי המעצר המבוקשים על ידי המשטרה למינימום האפשרי.

    להלן, דוגמא לבקשה להוצאת צו מעצר על ידי המשטרה (מצונזר מפאת צנעת הפרט):

    כאמור בית המשפט יכול להחליט על הארכת מעצר במספר ימים נוספים (בעילות של צורכי חקירה, שיבוש הליכי משפט ומסוכנות) או להורת על שחרור ממעצר בתנאים כגון הרחקה; אי יצירת קשר עם מעורבים; מעצר בית; הפקדה כספית; ערבות צד ג' ועוד.

    להלן דוגמא להחלטת בית המשפט על שחרור ממעצר חשוד המיוצג על ידי משרדו של עו"ד אלון שליכטר (מצונזר מפאת צנעת הפרט):

    מה ניתן לעשות במידה ובית המשפט החליט להאריך את המעצר?

    יש לראות את התמונה הגדולה, ולשקול האם כדאי להגיש ערר על החלטת בית המשפט השלום לבית המשפט המחוזי. יובהר, החלטה מסוג זה הינה שילוב של ידע וניסיון משפטי באשר לעוצמת החשד, עברו של החשוד ונסיבות נוספות אשר עו"ד פלילי מנוסה ידע להעריך טרם הגשת ערר.

    כמו כן, יש ללמוד את החלטת בית המשפט ובמידה ובית המשפט נוטה לכיוון שחרור ממעצר אולי לא דיי לו בערבויות שהוצגו לו ויש להביא מפקחים אחרים / נוספים לדיון בהארכת המעצר הבאה.

    דגשים למשפחות וחברים של העצור

    ידוע כי מדובר במצב לא נעים עם הרבה לחץ, חששות ופחדים. לכן גם מהסיבה הזו שכירת שירותיו של עו"ד פלילי יכולה לעזור לקשר עם העצור לצרכיו הבסיסיים, הבריאותיים והתמיכה המורלית לה הוא זקוק בזמן זה.

    לדיונים ככלל מומלץ להגיע אם אתם משפחה קרובה של החשוד, וזאת גם למען הרמת המורל והחיזוק הנפשי במובן ש"אתם איתו".

    גם במידה ואתם סולדים לחלוטין ממה שמיוחס לחשוד או מאמירות החוקר ובית המשפט יש לזכור מדובר בשלב החשדות בלבד, ולא פעם אדם נעצר בעקבות תלונות שווא, טעויות בזיהוי ולבסוף לא הוגש כתב אישום.

    חשיבות ייצוג וליווי של עו"ד פלילי בשלב דיוני המעצר

    הליך מעצר הימים הינו הליך אינטנסיבי, בו עו"ד פלילי מנוסה יוכל לנהל עבורכם את המערכה המשפטית בראיה אסטרטגית כוללת, וזאת מתוך ידע וניסיון משפטי מעמיק של ההליכים הצפויים, כך ידע לבחור בטקטיקות הנדרשות על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור החשוד ולהוביל לשחרורו מוקדם ככל הניתן!

    בנוסף, החשוד בהליך המעצר נמצא גם בחקירה משטרתית, ולכן הליווי של עו"ד פלילי מנוסה הינה הרת גורל, שכן זכותו של החשוד להיוועץ עם עו"ד טרם כל חקירה גם במהלך שהותו במעצר והייצוג בהליך המעצר כולל ליווי חשוב זה.

    בהליכי מעצר משרדנו זמין 24/7

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    כשאדם נעצר בגין מעשה מסוים, הדבר הראשון שעליו לעשות זה לפנות אל עורך דין מעצרים. עורך דין זה ידאג להיות איתו בשלב המעצר, לדאוג שזכויותיו יישמרו וכן הוא יגיש בקשה לשחרור בערבות, כך שהוא לא יצטרך להישאר בתא המעצר מעבר לנדרש.

    ישנם שני סוגים של עורכי דין מעצרים, סוג אחד, אלה עורכי דין מטעם הסנגוריה הציבורית אשר נמצאים באזור בית המעצר ובכל עת שמגיע עציר חדש ובמידה והוא בעל יכולת כלכלית מוגבלת הם מייצגים אותו. סוג אחר של עורכי דין מעצרים, הם בעלי משרדים פרטיים אשר ניתן ליצור איתם קשר טלפונית מיד עם הכניסה למעצר, והם מתפנים לטפל בעניינם באופן מיידי.

    מעצר משטרתי הוא לא דבר נעים ופשוט, אך צריך לומר שזה רק שלב ראשון בתהליך ארוך. ייתכן מאוד שהמעצר יבוצע אחרי חקירה ממושכת, בין היתר גם חקירה גלויה כולל חקירה באזהרה (מצב בו מתחילים הליך חקירה וכשחוקר מחליט לראות בנחקר חשוד לדבר עבירה, הוא מיידע אותו בכך שהחקירה משלב זה היא באזהרה, כך שידע שכל דבר שהוא אומר עלול להפליל את עצמו), או חקירה סמויה שכוללת מעקבים, ציתותים ועוד.

    מהי החשיבות של שימוש בעורך דין מעצרים?

    אם נעמוד למשפט, אנחנו לא נלך אליו ללא עורך דין צמוד, כך גם במקרה של חקירה משטרתית, בפרט חקירה באזהרה, אנחנו לא נסכים שהיא תתבצע מבלי שייצג אותנו עורך דין. אשר גם ינחה אותנו על מנת לענות ועל מה לא, מה לספר ומה מותר לנו שלא לספר וכן הוא ידאג שהמשטרה מבצעת את תפקידה ולא מפרה את הזכויות שלנו.

    החשיבות של עורך דין מעצרים היא גדולה, כאשר אנחנו נמצאים בתא מעצר וזקוקים לייצוג משפטי מול המשטרה וכן בבית המשפט. זה לא רק בכל הקשור לחקירות או לזכויות שלנו כעצירים אלא בראש ובראשונה, ביכולת להביא לשחרור מהמעצר.

    הרעיון של שחרור בערבות הוא, שבית המשפט מקבל שאין סיבה שנישאר בבית המעצר ואנחנו יכולים להשתחרר הביתה או לבית של קרובי משפחה או חברים. הסיבה שבית המשפט מסכים לכך היא שאין חשש שנברח מהארץ או שנשבש הליכי משפט, כמו כן אין חשש מבחינת בית המשפט שאנחנו נמשיך לנהוג בעבריינות (נניח וביצענו מעשה אלים, אז בית המשפט מקבל שאנחנו לא נחזור על פעולה זאת שנית).

    כאשר אנחנו פונים אל עו"ד שחרור ממעצר היא אופציה אחת, אך מאחר ולא פעם המשטרה מתנגדת לשחרור באופן גורף, הרי שהאופציה שעומדת מולנו היא שחרור בתנאים מגבילים למשל הפקדת סכום כסף, הרחקה, מעצר בית, פיקוח אנושי ועוד. עורך דין מעצרים יפעל להקטין כמה שיותר את התנאים המגבילים על מנת שאנחנו או בני המשפחה שלנו יוכלו לעמוד בכך.

    כיצד בוחרים עורך דין מעצרים?

    כאמור כאשר אנחנו פונים אל עו"ד שחרור ממעצר, היא אחת מהאופציות שאנחנו צריכים לקוות לה ולכן אנחנו גם נפנה אל עורך דין שיש לו אחוזי שפנוי להיות בקשר עם העצור ומשפחתו המדובר בזמן מאוד אינטנסיבי. על עורך דין מעצרים להיות מנוסה ומקצועי שידע לעבוד בשבילנו ולהוכיח שאין סיבה אמיתית שאנחנו נהיה במעצר.

    אם אתם מחפשים משרד עורכי דין שמתמחה בייצוג עצירים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום. משרדו של אלון שליכטר עורך דין מעצרים בתל אביב מתמחה ובעל ניסיון רב בשחרור ממעצר.

    עורך דין מעצרים הוא הכרחי להגנה על זכויות העצור. המעצר משפיע באופן מהותי על חייו של העצור וכן על ניהול ההליך הפלילי בעניינו. למעצר השפעה ממשית על מצבו הנפשי של העצור, עלול להשפיע על משך ההליך הפלילי ויחד עם זאת בעל השפעה על תהליך החקירה המשטרתית או ניהול המשפט על ידי התביעה. נקלעתם לסיטואציה בה אתם נזקקים לסיוע? עו"ד אלון שליכטר כאן כדי לסייע לכם בהליך ולהפוך אותו לקל יותר משחשבתם.

    מדוע חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין מעצרים?

    הליך המעצר לצורך חקירה הוא התשתית של ההליך הפלילי, ויש לו השלכות מרחיקות לכת על המשך ההליך הפלילי, על אופיו של ההליך ועל חייו של החשוד בכלל. בחלק מהמקרים חשודים משוחררים לביתם ובחלקם המעצר מתארך. מטרתו של עורך דין מעצרים ללוות את העצור במהלך ימי המעצר, ללוות אותו בהליכי החקירה במשטרה ולקצר את ימי המעצר ככל הניתן ואף להקל על תנאי המעצר. עורך דין מעצרים מנוסה יעשה הכול בכדי לשכנע את בית המשפט שאין עילה להחזיק את הלקוח שלו במעצר.

    עורך דין מעצרים – מעצר ראשוני – "מעצר ימים"

    המעצר הראשוני, או בשמו המשפטי "מעצר ימים", הוא המעצר אשר מתבצע בשלב המקדמי של החקירה המשטרתית, ונועד לסייע לרשויות האכיפה לחקור ולבצע את עבודתן על פי עילות המעצר המנויות בסעיף 13 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים), תשנ"ו-1996, ואלו הן:

    1. חשש משיבוש הליכי החקירה על ידי החשוד: החוק מבקש לאפשר למשטרה לחקור, לאסוף ראיות, לגבות עדויות, לעמת חשודים וזאת מבלי שהחשוד יפריע לעבודתה או יימלט מאימת הדין. לעניין זה, על המשטרה להוכיח שקיים יסוד סביר לחשד שהחשוד ישבש את הליכי החקירה, ולא דיי בכך שיש חשד ערטילאי.
    2. חשש מסיכון בטחונו של אדם או בטחון הציבור: החוק מאפשר לעצור אדם ולהרחיקו מהחברה כבר בשלב החקירה, במידה ישנו סיכון לשלומו של אדם או לשלום הציבור. גם כאן, על המשטרה להוכיח קיומו של יסוד סביר לחשד ולא די בטענות בעלמא לעניין מסוכנות החשוד.

    ביצוע פעולות חקירה מיוחדות: בית המשפט יכול להורות על מעצרו של חשוד לתקופה קצובה, אם השתכנע שהמעצר נחוץ לצורך ביצוע פעולות חקירה אותן ניתן לבצע רק כאשר החשוד במעצר בביצוע תרגילי חקירה למשל, הפעלת מדובב בתא המעצר.

    עורך דין שחרור ממעצר

    נעצרתם? קודם כל, תירגעו. למרבה המזל, יש למי לפנות – עורך דין פלילי המנוסה בשחרור ממעצרים. עורכי דין מומחים לשחרור ממעצרים מטפלים בכל אחד מכללי האזרחים שנמצאים במעצר ומנסים לסיים את הטיפול בכך שהם יוכלו לחזור לחיים רגילים ככל האפשר. עורכי הדין האלה מאפשרים לאנשים להגיש ערעורים ולטפל בנושאי שחרור ממעצר, כולל טפסי הגנה על הזכויות של האזרח וניהול המכתבים והאישורים הנדרשים לטיפול בעניינים אלה. עורכי הדין האלה גם מסיימים את העבודה עם המשטרה והמשפט כדי לזהות כל האפשרויות האפשריות לשחרור ולסיים את הטיפול בכך שהאזרח יזכה לשחרור מהיר וראוי. עורכי הדין המומחים בשחרור ממעצרים עובדים ימים ולילות לשמור ולהגן על זכויות האזרח, תוך דאגה שהתנאים שלכם נשמרים במיטבם ושהמעצר יסתיים כמה שיותר מהר.

    עורך דין שחרור ממעצר – למה זה חשוב?

    אנשים רבים המגיעים למעצר אינם מודעים לזכויותיהם ונוטים להילחץ וללכת שולל אחרי מניפולציות משטרתיות שנועדו לגרום להם להפליל את עצמם. בכדי שדברים מסוג זה לא יקרו לכם, מומלץ לפנות לעורך דין מנוסה ומקצועי בתחום המעצרים כבר מהרגע הראשון. השימוש בעורך דין פלילי לטובת שחרור ממעצר לא רק יעזור לכם לשמור על הזכויות שמגיעות לכם, אלא גם יעזור לכם בכל ההתנהלות הבירוקרטית המייגעת הנלווית להליכי מעצר, ובכך לזרז משמעותית את יציאתכם מהמעצר והמעבר לשלב הבא ולחזרה לשגרת החיים שלכם.

    אם אתם חשודים בהליך פלילי כלשהו ונכנסתם למעצר, אל תבזבזו זמן ותפנו בהקדם האפשרי לעורך דין שיעזור לכם לצאת מהמעצר ולנהל את ההליך ממקום בטוח ושקט בו אתם תוכלו להפנות את מלוא הקשב שלכם לצעדים ולשלבים המשפטיים הבאים.

    מחפשים עורך דין פלילי לשחרור ממעצר?

    הגעתם למקום הנכון. במשרד עריכת הדין של אלון שליכטר, המנוסה בטיפול בתיקים פליליים ודיני תעבורה נשמח לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך תוך עבודה מקצועית, מיומנת ואמינה. ההגנה על חפותכם ועל הזכויות שלכם עומדים לנגד עינינו, לכן אל תיקחו סיכונים ותפנו בהקדם לעורך דין מקצועי שיעזור לכם לצאת מהצרה אליה נקלעתם.