Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    גניבה ממעביד

    (74)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    אי הרשעה גניבה ממעביד

    הלקוחה, אשר עד לאותם ימים עבדה בעבודה מכובדת בתפקיד מפתח, פנתה למשרדנו כאשר הוגש כנגדה כתב אישום בעבירת גניבה ממעביד. חשוב לציין כי מדובר בעבירה בעלת חומרה מיוחדת וזאת בשל האמון הרב ומערכת היחסים בין העובד למעביד ובקושי לאתר את מבצעי העבירה.

    מיד עם קבלת חומר החקירה, קבלת מלוא המידע מהלקוח לרבות נסיבותיה האישיות ובמיוחד בעקבות כך שמדובר באדם נורמטיבי, מטרתנו הברורה הייתה לסיים את התיק ללא הרשעה פלילית על מנת שלא יפגע עתידה המקצועי.

    חשוב להדגיש מדיניות התביעה בעבירת גניבה ממעביד הינם למאסרים המרוצים דרך עבודות שירות ואף מאסרים בפועל.

    למרות זאת, ולאחר משא ומתן שניהל משרדנו עם תביעות נצרת, התיק הסתיים לשמחתנו בהצלחה ולא הורשעה בצעד חריג גניבה ממעביד. יש גם לתת מילה טובה במיוחד לתביעות נצרת שהצליחו להקשיב לטענתו ובהגינותם ובאופן חריג מאוד הסכימו לאי הרשעתה וזאת על מנת לא לפגוע בעתידה המקצועי.

    להלן, החלטת בית המשפט:

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    על הכותב: עו"ד אלון שליכטר עוסק במשפט הפלילי ודיני התעבורה, בעל ניסיון, ידע ומקצועיות בתחומים אלו. כמו כן, עו"ד אלון שליכטר פועל עבור כל תיק בבניית אסטרטגיה באופן אישי כ"מעשה חייט" וזאת על פי נסיבות התיק והנסיבות האישיות. בנוסף, עו"ד אלון שליכטר, פועל עבור כל לקוח בנאמנות מלאה, דיסקרטיות ונחישות וזאת על מנת להביא לתוצאה הטובה ביותר!


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    עבירת גניבה ממעביד

    עבירת גניבה ממעביד היא עבירה חמורה ביותר, ויכולה להיות רלוונטים לאנשים מכלל קצוות האוכלוסייה – החל ממנהלים בבכירים בחברות גדולות ועד לעובדים זוטרים בבתי עסק קטנים. הענישה על גניבה ממעביד היא מחמירה במיוחד, ויכולה להגיע לעד כ- 7 שנות מאסר. אנשים רבים אינם מייחסים חשיבות רבה להתנהלות שעשויה להתפרש כעבירת גניבה ממעביד ולמרבה הצער מסתבכים בתיקים כבדים שלא מתארים נכונה את המצב האמיתי. ההתנהלות בתיקי גניבה ממעביד מצריכה היעזרות בעורך דין מצקועי ומיומן שיידע לייצג אותכם בכבוד הראוי ולהוציא את הצדק והאמת שלכם לאור.

    מה אפשר לעשות במקרה של גניבה ממעביד?

    בין אם אתם מנהלים בחברה או בבית עסק וגיליתם שאחד העובדים שלכם גנב או עדיין גונב מהעסק שלכם כסף או סחורה, לבין אם זומנתם לחקירה במשטרה או שהוגש נגדיכם כתב אישום על בסיס חשד לביצוע עבירת גניבה ממעביד, הדבר החשוב ביותר לעשות בהקדם האפשרי הוא לפנות לעורך דין פלילי מקצועי ומיומן. עורך דין פלילי בעל ניסיון בעבירות מתחום זה, המצריך בין היתר ניסיון בעבודה על תיקים הנוגעים בעבירות כלכליות, יידע לייצג אותכם בצורה הטובה ביותר ולהוציא אותכם עם התוצאה הכי טובה שאפשר מבחינה חוקית ומשפטית. עקב המורכבות הרבה בעבירות מסוג זה, הנוגעות בתחומים פליליים, אזרחיים, כלכליים ודיני עבודה, יש צורך בעורך דין עם ידע רב ובקיאות בחוק בכדי למצוא את דרך העבודה הנכונה ביותר על התיק הספציפי שלכם.
    כדאי לברר בנוגע למידת הוותק והניסיון של עורך הדין שלכם בתחום הפלילים, בדגש על ניסיון בעבירות מסוג גניבה ממעביד, בשביל שתוכלו לדעת שהעבודה על התיק שלכם תיעשה בצורה הטובה והנכונה ביותר.

    עורך דין מקצועי בדיוק בשבילכם

    מעורבים בעבירת גניבה ממעביד? אין לכם ממה לחשוש, הגעתם למקום הנכון! במשרד עורכי הדין הפלילי של אלון שליכטר נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הייעוץ והייצוג המשפטי הנדרש לטיפול בתיק שלכם בצורה המקצועית, המנוסה והאמינה ביותר. עם ניסיון רב בתחום הפלילי, בדגש על עבירות גניבה ממעביד, נוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ונעבוד למען הוצאת הצדק לאור.