Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביהמ"ש העליון – קושי רגשי יכול להוות "תכלית אחרת" לפתיחת חלונות התאווררות בפיקוח אלקטרוני

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    בית המשפט העליון מתיר חלונות התאווררות קבועים בתיק של סחר בנשק

    משרדנו מייצג אדם הנאשם בסחר בנשק ועבירות נוספות, בבית המשפט המחוזי בתל-אביב. לאחר מאבק של משרדנו לשחרורו ממעצר מאחורי סורג ובריח והגעה לעליון, שוחרר למעצר בפיקוח אלקטרוני בביתו.

    במשך זמן לא קצר, היה במעצר מלא תחת פיקוח אלקטרוני ללא חלונות התאווררות במסגרת הייצוג פנינו לבית המשפט המחוזי לאפשר לו חלונות התאווררות במעצר. למרבה הצער, בית המשפט המחוזי הפנה לחלטות מבית המשפט העליון כי אין חלונות התאווררות קבועים במעצר בפיקוח אלקטרוני ולכן דחה את הבקשה.

    משרדנו לא הרים ידיים ופנה בערר דחוף לבית המשפט העליון לדיון מחודש בבקשתנו, לאפשר לצאת לחלונות התאווררות קבועים, וזאת בשל הלחץ הנפשי מהמעצר אותו הוא חווה, דבר שבא לידי ביטוי בתסקיר שירות המבחן, ולטענתנו עונה על ההגדרה בחוק המאפשרת יציאה לחלונות התאווררות בשל כך.

    משרדנו טען בפני בית המשפט העליון ולשמחתנו החליט להביא בשורה גדולה לעצורים בפיקוח אלקטרוני וקבע כי בענייננו ניתן להתיר חלונות התאווררות  בהפנייתו לתסקיר המעצר שהמליץ על חלונות התאווררות עולה כי הנאשם סובל מקושי רגשי וכי הדבר יכול להוות "תכלית אחרת שהומלצה בתסקיר המעצר" על פי סעיף 22ד(ג)(2) לחוק המעצרים.

    להלן החלטת בית המשפט העליון מיום 09.01.2020:

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו