Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול הרשעה בעבירת אלימות במשפחה

    (6)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ביטול הרשעה בעבירת אלימות במשפחה

    בעקבות ייצוג משרדנו, בית המשפט השלום בנצרת ביטל את ההרשעה של לקוח המשרד שהואשם בעבירת עבירות של היזק לרכוש במזיד ותקיפה של בת זוג זאת על אף עמדת  ככלל בתיקים אלו לעתור להרשעה וענישה בעבודות שירות

    משרדנו ייצג את א' תושב צפון הארץ, בכתב אישום המייחס לו עבירות של היזק לרכוש במזיד ותקיפה סתם של בת זוג, לפי סעיפים 452 ו- 382(ב) לחוק העונשין, התשל"ז – 1977, אשר תוקן לכתב אישום מרוכך יותר, במסגרתו יוחס לו כי התגלע וויכוח בין הנאשם ובין אשתו בעקבותיו השליך את מכשיר המיקרוגל לחדר המדרגות, וכתוצאה מכך נשבר המכשיר. ועל פי עובדות האישום השני, 5 שנים עובר לאירוע מושא האישום הראשון, בהיותם בבית אמו, דחף הנאשם את המתלוננת והפילה ארצה.

    מיד עם קבלת חומר החקירה, משרדנו שקד על אסטרטגיה לטיפול מיטבי בתיק, בו רוכזו המאמצים לריכוך משמעותי של כתב האישום לעובדות לעיל ולביטול הרשעתו של לקוח המשרד, שכן מדובר באדם נורמטיבי שזוהי הסתבכותו הראשונה עם החוק.

    המאשימה התייחסה לעובדות כתב האישום המתוקן, ולכך שהנאשם הודה וחסך זמן שיפוטי, ציינה כי תסקיר שירות המבחן לא בא בהמלצה לביטול הרשעת הנאשם עקב התרשמותו לפיה קיים סיכון סביר להישנות העבירות בעתיד ללא התערבות טיפולית ונטען כי הנאשם שלא הוכחה פגיעה קונקרטית בתעסוקתו כי שמחייבת הפסיקה, 16 ועתרה להרשעתו, להטלת מאסר על תנאי מרתיע, קנס כספי וחתימה על התחייבות.

    משרדנו טען כי מבלי להמעיט מחומרת העבירות, הרי שמדובר במעשים ברף הנמוך. בנוסף, הנאשם הודה, לקח אחריות וחסך זמן שיפוטי יקר, נעדר עבר פלילי וניתן לראות מתסקיר שירות המבחן כי הנאשם השתתף בצורה ניכרת בהליך שהתקיים ביחידה למניעת אלימות  במשפחה. אשר לסוגיית ההרשעה, נטען על ידי עורך דין פלילי בצפון אלון שליכטר, כי הנאשם עומד להתחיל לימודי הייטק, וכי הרשעתו תפגע ביכולתו לעבוד בתחום זה וכן בדימויו העצמי. וכי לאור תעסוקתו היום בחברה בה עובד במקרה של הרשעה שיש עמה קלון, תופסק עבודתו של הנאשם. עוד צויין כי בשיחה בעל פה הודיע לו המעסיק כי גם הרשעה אחרת תביא לפיטוריו. לאור האמור, עתר משרדנו לביטול את הרשעת הנאשם.

    בית המשפט השלום בנצרת כבוד השופטת דלית שרון-גרין קיבלה את טענות המשרד וקבעה כי בענייננו, חרף הסלידה מהתנהגותו של הנאשם, יש להתחשב במהות המעשים בנסיבותיהם; הן מעשה התקיפה, שהתרחש לפני כחמש שנים, והן ההיזק אינם מצויים ברף הגבוה של קשת המעשים הנכנסים לגדרן של העבירות בהן הורשע הנאשם, ומכאן שמידת הפגיעה בערכים המוגנים שבבסיסם היא נמוכה. על יסוד האמור, אני קובעת כי במקרה דנן, סוג העבירות מאפשר ביטול ההרשעה. יחד עם זאת ולמרות  שלא הוכח כי הרשעה תביא מיניה וביה  לפיטוריו של הנאשם, אך הוכח כי קיים סיכון ממשי לכך ועל כן הורתה על ביטול הרשעתו של לקוח המשרד. 

    להלן, תמצית החלטת בית המשפט השלום בנצרת על ביטול ההרשעה

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בכתב אישום? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו