Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול הרשעה בעבירת גניבת טלפון נייד

    (12)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ביטול הרשעה בעבירת גניבת טלפון נייד

    בעקבות ייצוג משרדנו, בית המשפט השלום בתל-אביב ביטל את ההרשעה של לקוח המשרד שהואשם בעבירת גניבת טלפון נייד מתלוננת זאת על אף עמדת המדינה ככלל בתיקים אלו לעתור לענישה בעבודות שירות וזאת בשל הנסיבות המיוחדות שהוצגו על ידנו ובהמלצת שירות מבחן.

    משרדנו ייצג את ד' תושב מרכז הארץ, עת הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירת גניבה על פי סעיף 384 בחוק העונשין, במסגרתו יוחס לו כי במועדון בו שהה גנב מתוך תיקה האישי של המתלוננת, טלפון נייד מסוג גלקסי וארנק אישי עם תכולתו. מיד עם קבלת חומר החקירה, משרדנו שקד על אסטרטגיה לטיפול מיטבי בתיק, בו רוכזו המאמצים לביטול הרשעתו של לקוח המשרד, שכן מדובר באדם נורמטיבי שזוהי הסתבכותו הראשונה עם החוק.

    התביעה טענה לסוג העבירה, נסיבותיה ולכך שגניבת טלפון סלולארי הפך למכת מדינה. ולעניין ההרשעה ציינה, כי התסקיר ממליץ, על אי- הרשעה בשל חשש לפגיעה תעסוקתית. אולם, בענייננו, לא הורשע בעבירה שיש עמה קלון ולכן הפגיעה אינה רלוונטית. המאשימה, ציינה כי ככלל היא עותרת למתחם המתחיל בעבודות שירות, אך בנסיבותיו  של מקרה זה, המאשימה תחרוג מעמדתה ותעתור למאסר על-תנאי וקנס.

    משרדנו פרס בפני בית המשפט ועתר בפני בית המשפט לביטול ההרשעה את נסיבותיו האישיות של הנאשם גילו, היעדר עבר פלילי, נסיבות חייו והעובדה שהוציא רישיון חשמלאי מוסמך והשתלב במקומות עבודה בתחום זה, כשלאחרונה התקבל לעבוד בבית-החולים. וכן לנסיבות ביצוע העבירה כי המדובר בשיקול דעת לקוי ולא בדפוס עברייני והרכוש הוחזר ללא כל נזק ועל כן המעשים אינם ברף הגבוה ובפרט לנוכח התקופה בה ממילא ישנו קושי להתקבל למקומות עבודה בשל משבר הקורונה.

    בית המשפט השלום בתל אביב כבוד השופטת איטה נחמן קיבלה את טענות המשרד וקבעה כי קיימים מקרים חריגים מיוחדים ויוצאי דופן בהם קיימת הצדקה להימנע מהרשעה וכלל הנתונים בתיק מצביעים על כך שטמון בנאשם פוטנציאל רב ויש בהרשעה כדי לפגוע בתעסוקתו כיום ואף בעתיד ועל כן הורתה על ביטול הרשעתו, צו של"צ – בהיקף של 140 שעות והתחייבות.

    להלן, תמצית החלטת בית המשפט השלום בתל אביב על ביטול ההרשעה

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בכתב אישום? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו