Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול הרשעה בעבירת איומים – עורך דין פלילי אלון שליכטר

    (10)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    בית המשפט השלום בראשון לציון ביטל את ההרשעה נגד לקוח המשרד מתווך נדל"ן במקצועו, בגין עבירת איומים וזאת למרות התנגדות נחרצת של התביעה המשטרתית והכלל על הרשעה בדין.

    נגד לקוח המשרד, הוגש כתב אישום בעבירות איומים והיזק לרכוש, לאחר משא ומתן עם התביעה, נמחקה עבירת היזק לרכוש בשל טענות משפטיות של המשרד.

    לאחר תיקון כתב האישום, באופן ניכר, הנאשם הודה בעבירת האיומים בלבד ונשלח לתסקיר שיבחן את סוגיית ביטול ההרשעה. התביעה עמדה כל הדרך על הרגליים האחוריות בסוגיית הרשעה, דבר שיכול להוביל לאיבוד הפרנסה של הלקוח בעקבות כך שהינו מתווך נדל"ן אשר נדרש בעיסוק במקצוע זה העדר הרשעות.

    התביעה טענה כי ההרשעה הינה ראויה והולמת את המקרה דנן וכי לא קיימים נימוקים מיוחדים המצדיקים ביטול הרשעתו בדין.

    משרדנו טען בפני בית המשפט בראשון לציון כי הלקוח עומד בכל הקרטריונים לביטול ההרשעה, החל מלקיחת אחריות, נעדר עבר פלילי ופגיעה תעסוקתית קונקרטית במידה ויורשע, שכן הינו מתווך נדל"ן מזה כ-40 שנה ומהווה מקור פרנסתו ועל כן יש לבטל את הרשעתו.

    יובהר, כי בע"פ 2083/86 כתב נ' מדינת ישראל, קבע בית המשפט העליון שני תנאים מצטברים, אשר בהתקיימותם יכול בית המשפט להימנע מהרעשה, האחד – האם ההרשעה תביא לפגיעה חמורה בשיקום הנאשם והשני האם סוג העבירה בנסיבותיה מאפשר לוותר על ההרשעה. בהלכה זו של בית המשפט העליון, הודגש כי ככלל האינטרס הציבורי גובר על שיקולי שיקום וכי רק בנסיבות חריגות ביותר יורה בית המשפט על ביטול הרשעתו של נאשם. בגדר שיקולים אלו מונחה בית המשפט לשקול את נסיבות ביצוע העבירה, העדר עבר פלילי, סיכון ביצוע עבירה עתידית, יחסו של הנאשם לעבירה והשפעת ההרשעה על הנאשם.

    לאחר טיעוני הצדדים, בית המשפט בראשון לציון, קיבל את טענות משרדנו וביטל את ההרשעה ללקוח המשרד.

    להלן, החלטת בית המשפט בראשון לציון:

    הוגש כנגדך כתב אישום?
    משרד עורך דין אלון שליכטר,
    עוסק במשפט הפלילי וניתן ליצור עימו קשר

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו