Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול כתב אישום בעבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק

    (26)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    כנגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום בעבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק. הלקוח הכחיש מכל וכל את החשדות שהוטחו בו, תוך שסיפק גרסה אמינה אשר תמכה בטענותיו. בעקבות ייצוג משרדנו ולאור הטענות הראייתיות שהעלנו והטענות המשפטיות תביעות תל אביב החליטו לחזור מכתב אישום.

    כאמור כנגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום בעבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק, בו נטען כי הטריד מספר פעמים מתלוננת שיש לו עימה היכרות מוקדמת. לאחר בדיקת מלוא הראיות בתיק ובדיקת המצב המשפטי בנסיבות העניין משרדנו הגיע למסקנה כי יש קושי של ממש בחומר הראייתי, כתב האישום שלעצמו לא מגלה עבירה פלילית וגם אם כן הרי שמדובר בנסיבות העניין בזוטי דברים.

    לאור כך משרדנו פתח במו"מ עם התביעה על מנת לשכנע אותם לבטל את כתב האישום כנגד לקוח המשרד. התביעה שמעה את מלוא טענות המשרד והחליטה בצעד הוגן ביותר לחזור בה מכתב אישום.

    לאור כך, בית המשפט השלום בתל-אביב הורה על ביטול כתב האישום כנגד הנאשם. החזרה מכתב אישום הייתה חשובה במיוחד וזאת לנוכח העובדה כי הנאשם אסיר בתיק אחר אשר יכולה הייתה להשפיע על שחרורו המוקדם.

    להלן העתק מהחלטת בית המשפט השלום בתל אביב על ביטול כתב האישום

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו