Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול כתב אישום סמים לצריכה עצמית | מחיקת כתב אישום | חזרה מכתב אישום

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    כנגד לקוח המשרד, הוגש כתב אישום בגין עבירה של החזקת סמים לצריכה עצמית בניגוד לסעיף 7(א)+(ג) לפקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש], תשל"ג-1973, בכך שבמהלך חיפוש שבוצע עליו נתפסו מספר כדורי MDMA (אקסטזי) ובול מסוג LSD. דבר שהעמיד אותו בסכנת הרשעה פלילית ורכיבי ענישה נוספים.

    להלן, מצורף כתב האישום:

    לאחר בחינת חומר הראיות באופן מדוקדק על ידי משרדנו, נמצא כי החיפוש בוצע באופן לא חוקי על ידי השוטרים, עוד נמצא כי התקיימו מחדלי חקירה מהותיים. בנסיבות אלו פנה משרד עו"ד אלון שליכטר אל שלוחת תביעות עכו בטיעונים אלו לרבות הפנייה לנסיבות האישיות של הלקוח. בשל כך, הסכימה התביעה בהגינותה לחזור בה מכתב האישום ולביטול כתב האישום לאלתר.

    להלן, מצורף החלטת ביטול האישומים כנגד הלקוח:

    עוד בנושא חיפוש לא חוקי ומה עושים במפגש עם שוטר ניתן לקרוא במאמר המשרד בלחיצה על הקישור: נתפסתי עם מריחואנה – מדריך ל"משתמש"

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו