Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    כתב אישום

    (141)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ביטול כתב אישום

    כנגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום בגין עבירת קבלת דבר במרמה (סעיף 415 לחוק העונשין), גניבת כרטיס חיוב (סעיף 16 לחוק כרטיסי חיוב), הונאה בכרטיסי חיוב (סעיף 17 לחוק כרטיסי חיוב), בכך שרכש טלפון חכם באמצעות כרטיס אשראי של אחר ללא הרשאתו המפורשת יחד עם אחר. דבר שהעמיד אותו בסכנת הרשעה פלילית ורכיבי ענישה חמורים.

    להלן, מצורף כתב האישום:

    לאחר משא ומתן עיקש שמשרדנו קיים עם שלוחת תביעות ת"א, ולאחר הצגת טיעונים משפטיים, יחד עם ראיות המוכיחות כי הלקוח אומנם פעל באופן לא מוסרי, יחד עם זאת, מעשיו אינם בגדרו של הדין הפלילי הצלחנו להוביל לביטול כתב האישום.

    להלן, מצורף החלטת ביטול האישומים כנגד הלקוח:

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    הליך ביטול כתב אישום

    ביטול כתב אישום הוא הליך קריטי. גם לאחר הגשת כתב אישום, ניתן במקרים מתאימים, הודות להתנהלות משפטית מקצועית ונכונה להביא לביטול כתב אישום או למחיקת כתב אישום. נקלעתם לסיטואציה בה אתם צריכים סיוע בביטול כתב האישום? הכירו את משרד עו"ד בניהולו של אלון שליכטר, המתמחה בעניינים פליליים ומלווה בשנים רבות של מוניטין.

    מהו ביטול כתב אישום ומה חשוב לדעת?

    ביטול כתב אישום במשפט פלילי – על פי סעיף 93 לחוק הסדר הפלילי, תובע יכול לחזור בו מכתב האישום בכל עת שלאחר תחילת המשפט. כלומר, עורך דין פלילי יכול לפעול לביטול כתב האישום/ מחיקת כתב האישום גם לאחר שהוגש בבית המשפט. כך למשל על פי סעיף 94(ב) לחוק סדר הדין הפלילי רשאי בית המשפט בהסכמת התובע והנאשם ולבקשתם, להורות על ביטול כתב אישום פלילי. כלומר גם לאחר הגשת כתב אישום, ייצוג משפטי מקצועי יכול להביא לסיום ההליך על ידי הצגת טיעונים טובים ומשכנעים מדוע יש בעניינו של הנאשם לחזור מכתב האישום, ועל ידי כך לבוא לידי כלל הסכמה כי יש לבטל את כתב האישום.

    בנוסף לכך, עם תחילת המשפט יכול עורך דין פלילי, לאחר שבחן בחינה מדוקדקת ומקצועית את חומר הראיות שבתיק, להעלות טענה מקדמית שתוביל לביטול כתב האישום / מחיקת כתב אישום, כגון התיישנות, הגנה מן הצדק ועוד. חשוב לדעת כי טענות מקדמיות מסוימות ניתן לטעון מיד עם תחילת המשפט ואחרות ניתן לטעון בשלב אחר רק ברשות בית המשפט. עורך דין פלילי מקצועי ויסודי ידע האם נכון וניתן להעלות טענה מקדמית ומהו המועד הנכון להעלותה.

    ביטול כתב אישום – מניעת פגיעה משמעותית בלקוחותינו

    מתוך הבנה שעצם ניהול משפט פלילי נגד לקוחותינו, ללא קשר לתוצאה שתושג בסיומו של ההליך, מהווה פגיעה משמעותית בלקוחותינו, תפיסתנו העקרונית היא לעשות את כל המאמצים על מנת למנוע הגשת כתב אישום נגד לקוחותינו. במקרים בהם כבר הוגש כתב אישום – ננסה להביא לביטול כתב אישום או למחיקה של כתב האישום במקרים המתאימים.

    אתם לא לבד. משרד עורכי דין בניהולו של אלון שליכטר הוא משרד עורכי דין מוביל ששותפיו הם יוצאי פרקליטות ומשרדים מובילים, ובעלי ניסיון רב ומומחיות בייצוג בהליכים פליליים. בכל מקרה שהוגש נגדכם כתב אישום או שקיים חשש שיוגש נגדכם כתב אישום, פנו אלינו בטלפון או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

    ביטול כתב אישום פלילי

    הדרך לביטול כתב אישום יכולה להתבצע בשני אופנים: לאחר שהתביעה חזרה בה מכתב האישום או כאשר בית המשפט אליו הוא הוגש מחליט לבטל אותו, לאור טענות משפטיות שהועלו על ידי עורך הדין המייצג של הנאשם. ביטול כתב אישום על ידי בית המשפט, יכול להיעשות גם אם יש התנגדות לביטול כתב האישום מצד התביעה.

    כל מה שצריך לדעת על ביטול כתב אישום

    ההחלטה האם להגיש כתב אישום מתקבלת על ידי התובע, זאת לאחר שחומר החקירה הועבר אליו ובתום שלבי החקירה והשימוע. על פי חוק סדר הדין הפלילי, אם לדעת התובע הראיות בתיק מצביעות באופן חד משמעי על אשמתו של הנאשם, יש להעמיד אותו לדין.

    כתב האישום כולל מספר רכיבים:

    1. בית המשפט אליו הוא מוגש.
    2. רשומה של מדינת ישראל כתובעת (אם זו קובלנה פלילית, אז את שם הקובל והמען).
    3. פרטי הנאשם – שם, תעודת זהות ומען.
    4. תיאור העבירה על כל עובדותיה.
    5. הוראות החקיקה שמצביעות על היות החשוד אשם.
    6. שמות של עדי התביעה.

    ביטול כתב אישום – איך זה קורה?

    ישנם מקרים כאלו ואחרים, בין אם זה כי הנאשם לא ניצל היטב את זכות השימוע שלו וכתב האישום עבר מיד לתביעה ובין אם מכל סיבה אחרת, בהם נעדרו נתונים חשובים מאוד, הן עובדתיים והן משפטיים, אשר מפילים כתב אישום. הדרך לעשות זאת בדיעבד היא כאמור לבקש ביטול כתב אישום, באמצעות עורך הדין של הנאשם. הוא מתנהל מול נציגי התביעה, מביא לידיעתם את כל אותם נתונים, ומשכנע אותם לבטל את כתב האישום. נוסף על כך, יש מקרים בהם ניתן לבקש מהתביעה לבטל את כתב האישום ולהסתפק בסנקציות שיוטלו על הנאשם מחוץ לבית המשפט, כמו קנס וכו'.

    חזרת התביעה מכתב אישום

    על פי חוק סדר הדין הפלילי, אם התובע חזר בו טרם תגובת הנאשם לאישום, הוא יבוטל על ידי בית המשפט. אם חזר בו לאחר מכן, הנאשם יזוכה. למעשה, כל עוד יש הסכמה של התובע ושל הנאשם, בית המשפט רשאי לבטל את האישום בכל זמן עד שמגיעים להכרעה. על מנת לסייע לכם בנושא זה פנו אל עו"ד אלון שליכטר, מומחה בדין הפלילי.