Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול פסק דין שניתן בהיעדר בתיק שכרות

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ביטול פסק דין שניתן בהיעדר בתיק שכרות בשל חשש לעיוות דין

    לקוח המשרד פנה אלינו לאחר שניתן בעניינו פסק דין בשנת 2018, בו לא היה נוכח בבית המשפט.

    בנסיבות אלו, בית המשפט לתעבורה בירושלים הטיל עליו שלילת רישיון הנהיגה למשך שנתיים ועונשים נלווים לרבות קנס כספי. לכאורה זה, היה נראה כמו מקרה בעל סיכויים נמוכים, לביטול פסק דין שניתן בהעדר אלא שמייד אספנו את כל המידע הרלוונטי והוגשה בקשה לביטול פסק הדין שניתן בהעדר.

    אחת הטענות הייתה לאי התייצבותו בבית המשפט בשנת 2018, הינה העובדה שהינו בעל כתובת שונה ולא ידעו אותו על הדיון. הטיעון נוסף היה כי שנה טרם הדיון לבית המשפט הוגש כנגד אחד מהשוטרים הקשורים לתיק תלונה למח"ש ויש חשש אמיתי לעיוות דין אם לא יקבל יומו בבית המשפט.

    הכרעת בית המשפט לתעבורה בירושלים הייתה חד משמעית – לא מתקבלת הטענה של סיבה מוצדקת לאי התייצבות, אך בהחלט מתקיימת העילה של חשש לעיוות דין ועל כן ביטל את פסק הדין שניתן בהעדרו, אשר המשמעות היא ביטול פסילת הרישיון והעונשים הנלווים.

    המשמעות כי הפסק דין שניתן בהיעדר מתבטל ועימו גם מתבטלת שלילת הרישיון בת השנתיים, וכעת אנו בפתחו של ניהול התיק מהתחלה!

    להלן, החלטת בית המשפט ביטול פסק דין שניתן בהיעדר:

    חשוב לציין כי ביטול פסק דין שניתן בהיעדר איננה משימה קלה ובתי המשפט לתעבורה נוטים לדחות טענות וזאת בשל חשיבות סופיות הדיון. כדי לדעת יותר מה התנאים ניתן לקרוא עוד על ביטול פסק דין שניתן בהיעדר.

    על הכותב: עו"ד אלון שליכטר עוסק במשפט הפלילי ודיני התעבורה, בעל ניסיון, ידע ומקצועיות בתחומים אלו. כמו כן, עו"ד אלון שליכטר פועל עבור כל תיק בבניית אסטרטגיה באופן אישי כ"מעשה חייט" וזאת על פי נסיבות התיק והנסיבות האישיות. בנוסף, עו"ד אלון שליכטר, פועל עבור כל לקוח בנאמנות מלאה, דיסקרטיות ונחישות וזאת על מנת להביא לתוצאה הטובה ביותר!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

     


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו