Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מכשיר הקלטה סמוי לילדים האם חוקי? עו"ד פלילי אלון שליכטר

    (137)

    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    ייעוץ וייצוג בהליכים פליליים

    מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    חושדים שמתבצעת עבירה פלילית כנגד הילד שלכם בגן הילדים או כנגד ההורים בבית אבות? האם ניתן לבצע הקלטת סתר מבלי לעבור על החוק?

    ראיון עם עו"ד פלילי אלון שליכטר בנושא בתכנית פרקליטים עד הבית בערוץ רשת 13 צפו ושתפו >>>

    ניתן ללחוץ על מנת לקרוא את הנחיית פרקליט המדינה מספר 2.53 – מדיניות פתיחה בחקירה והעמדה לדין בגין תיעוד קולי או ויזואלי של מטפל בקטין או בחסר ישע שבוצע ללא הסכמת המתועדים ושימוש בתוצרים אלה בהליך הפלילי

    יאיר נתניהו הגיש תביעה ע"ס מיליון שקלים מהנהג שלטענתו הקליט אותו בהאזנת סתר. בראיון עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM שוחחו בנושא עם עו"ד אלון שליכטר. מוזמנים להאזין >>>

    לחצו כאן כדי להאזין לראיון

    עו"ד אלון שליכטר: "האזנת סתר קבילה ללא הסכמה של כל אחד מבעלי השיחה שהוקלטו – אבל הנהג לא היה חלק מהשיחה ולכן זו האזנה אסורה"

    לשון חוק האזנת סתר קובע כי המאזין האזנת סתר שלא על פי היתר כדין, דינו – מאסר חמש שנים, המדובר בעבירה חמורה ועל כן, טרם ביצוע כל פעולה יש חשיבות בהתייעצות עם עו"ד פלילי מנוסה אשר בקיא בחוק ובפסיקה העדכנית.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו