Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הסדר טיעון קל בעבירות סמים בצבא

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    הסדר טיעון מקל בהחזקת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית במשקל של 95 גר' ונהיגה תחת השפעת סמים

    המשרד ייצג חייל בבית הדין הצבאי במחוז מרכז באירוע שייחס לו החזקה של 95 גרם קנאביס עת נעצר עם רכבו בשל ביצוע עבירת תעבורה אחרת. מיד עם מעצרו משרדנו נכנס לתמונה תוך מתן ייעוץ לפני החקירה, כאשר בשל המשקל הרב, העובדה שהסמים היו מחולקים למנות ונתפס כסף מזומן יחד עימו, החשד היה עבירה של סחר בסמים.

    סחר בסמים - נתפסתם? צרו קשר עם עורך דין אלון שליכטר

    החייל הובא להארכות מעצר, שם עתרה הפרקליטות כי מדובר למעשה בעבירה של סחר בסמים דבר שאותו הכחיש החייל מתחילת האירוע, ומשרדנו ליווה אותו הן בחקירותיו והן בהליך המעצר אשר הובילו בסופו של יום להגשה כתב אישום על עבירת החזקה שלא לצריכה עצמית ולא עבירת סחר בסמים.

    מיד עם הגשת כתב האישום אשר ייחס לו החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, שימוש בסמים ונהיגה תחת השפעת סמים, משרדנו פנה אל הפרקליטות הצבאית לקבלת מלוא חומר החקירה וקיום מו"מ עיקש ונחוש. חשוב לציין, כי הבנת המטירה המשפטית בצורה מקצועית משפיעה באופן ישיר על אורך המאסר הצפוי במקרים חמורים דומים למקרה זה.

    לאחר עיון רב בחומר החקירה ומציאת כשלים ראייתם של ממש, דבר אשר העמיד את החייל בסכנה של מאסר ממושך יחד עם פסילה ממושכת וקנס גבוהה ביחס לעבירות אשר יוחסו לו הפרקליטות הצבאית, בהגינותה, קיבלה את רוב טענות משרדנו להליך שהתנהל כנגד החייל לרבות נסיבותיו האישיות ועל כן הגענו בהסכמה להסדר טיעון מקל ואפשרותו כבר להשתחרר ממאסרו לפני חג החירות הכולל: 135 יום מאסר בניכוי, 10 חודשי פסילת רישיון נהיגה פסילה על תנאי ומאסר על תנאי, ללא קנס תוך החזר הכסף הרב שנתפס עם מעצרו.

    להלן החלטת בית הדין הצבאי במחוז המרכז המאשר את ההסדר אליו הגיע משרדנו עם הפרקליטות הצבאית וקביעה מפי בית הדין כי מדובר בהסדר טיעון מקל:

    מה החשיבות של ייצוג על ידי עורך דין צבאי?

    עורך דין צבאי מנוסה מלווה חשודים ונאשמים בהליך החקירה והמעצר, חלק גדול מהחיילים, אינם מודעים לזכיותיהם בחקירה, לתרגילי החקירה, לאפשרויות הבחירה שלהם מול מצ"ח ולכן לפעמים בעצמם גורמים למצב המשפטי שלהם להחמיר בצורה ניכרת.

    על כן, ייצוג וייעוץ בכל שלבי ההליך הצבאי, חקירה, מעצר, כתב אישום וניהול ההליך, מצריך ניסיון מדוקדק בהליכים אלו ועל כן עורך דין צבאי מנוסה יסייע בהבנת המצב המשפטי ויחתור בנחישות להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור החייל אותו הוא מייצג!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו