Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    השבת רישיון נשק פרטי לאחר עתירה מנהלית בבית משפט מחוזי באר שבע

    (2)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה על החזרת נשק פרטי ללקוח המשרד למרות תיק משטרה שנסגר בהסדר מותנה

    בית המשפט המחוזי לעניינים מנהליים בבאר-שבע קיבל עתירה מנהלית שהוגשה על ידי צוות המשרד נגד המשרד לביטחון פנים והאגף לכלי ירייה, והורה על החזרת נשקו הפרטי של לקוח המשרד, וזאת על אף קיומו של תיק משטרה אשר נסגר כנגדו במסגרת הסדר מותנה, בו הודה בביצוע עבירה של עבירה של חבלה במזיד לרכב במספר הזדמנויות. בסיס ההחלטה של בית המשפט המחוזי בהחזרת הנשק הפרטי הינה כי המשיבים, המשרד לבטחון פנים, האגף לכלי ירייה ומשטרת ישראל, הסתמכו על הנחה עובדתית שאינה נכונה.

    לקוח המשרד, פנה אל משרדנו בבקשה להחזיר את רישיון נשקו הפרטי וזאת לאחר שהאגף לכלי ירייה דחה את הערר שהגיש בעצמו לאחר שהורה על ביטול רישיון הנשק הפרטי שהיה ברשותו במשך כ-30 שנים.

    רישיון הנשק הפרטי בוטל בשל העובדה כי היה מעורב באירוע של סכסוך שכנים במסגרתו נטען כי הוציא אוויר מגלגלי השכנים וזאת במספר הזדמנויות שונות בשל סכסוך לגבי חניה במקום מגוריו. בשל כך, הוגשה תלונה על ידי השכן למשטרת ישראל אשר פתחה כנגדו בחקירה משטרתית.

    בסיום החקירה המשטרתית, פנו אל לקוח המשרד בהליך של הסדר מותנה עליו חתם, ולמעשה הודה בביצוע העבירות המיוחסות לו ועדכון מיידי נשלח לאגף לכלי ירייה אשר בהמלצת משטרת ישראל הורו על ביטול רישיון נשקו הפרטי, אותו כאמור החזיק כ – 30 שנים.

    משרדנו לא אמר נואש, והגיש בשמו של לקוח המשרד עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בבאר שבע לשם החזרת רישיון הנשק הפרטי של לקוח המשרד בשלל נימוקים משפטיים ובעיקרן כי ההחלטה של המשרד לביטחון פנים והאגף לכלי ירייה אינה מידתית וסבירה בנסיבות העניין וכי למרות העובדה שהודה במסגרת הסדר מותנה בעבירות שיחוסו לו זה לא מסוג המקרים שהפסיקה מצדיקה ביטול רישיון נשק ואין הדבר מקים "סיכון לציבור" בהחזקת כלי ירייה מטעם העותר.

    העתירה המנהלית התקיימה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בפני כב’ השופט שלמה פרידלנדר, קבע כי החלטת המדינה לשלול מן העותר את רישיון הנשק נשענה על ראייה שאינה נכונה עובדתית ומשכך אינה עולה לכדי “ראייה מנהלית” שניתן על פיה לשלול מאדם המחזיק רישיון נשק פרטי עשרות שנים.

    לפיכך, בית המשפט המחוזי קיבל את טענות המשרד והעתירה המנהלית התקבלה ורישיון הנשק הפרטי של לקוח המשרד הוחזר!

    העתק החלטת בית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע בתיק עת”מ 27833-02-20

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בהחזרת רישיון נשק? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו