Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ועדת משמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון ללא הרחקה מהלימודים וללא ביטול הקורס

    (16)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ועדת משמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון עבירות של הונאה במבחן בית ללא הרחקה מהלימודים וללא ביטול הקורס וללא ביטול הבחינה

    משרדנו ייצג סטודנטים באירוע בו ועדת המשמעת של אוניברסיטת אריאל בשומרון, העמידה אותם לדין בחשד לעבירת הונאה במסגרת בחינה בקורס בו נטען כי במהלך מבחן הבית שהתנהל במתוכנת זו בשל מגפת הקורונה, היו באותו בית בזמן פתירת הבחינה  וכי קיים דמיון  בפתרון הבחינה בין הסטודנטים ועל כן הועמדו לוועדת משמעת בעבירה חמורה בה הענישה המזערית הנוהגת הינה הרחקה לסמסטר אחד לפחות מהלימודים, ביטול הקורס וביטול הבחינה.

    על פי כתב הקובלנה נטען כי הסטודנטים היו יחד עם סטודנטים אחרים בזמן הבחינה ולאורך כל היום בו הוגשה המטלה, וכי נמצא דמיון מובהק בין המטלות שהגישו  הסטודנטיות פנו אל משרדנו טרם ייצוג בוועדת המשמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון, בה נבחנה האסטרגיה הנכונה ביותר, נאספנו את כלל הראיות הרלוונטיות, וזאת על מנת להכין טיעון משכנע למצב אליו נקלעו בעל כורח הסטודנטים אשר אישרו כי נכחו יחד  באותו מקום וזאת בשל המתוכנת הייחודית של הבחינה, יחד עם זאת הכחישו כי העתיקו או נעזרו זה בזה בזמן הבחינה.

    יובהר כי מדיניות הענישה של בוועדת המשמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון בעבירות של הונאה בבחינה הינה מדיניות מחמירה בה היו צפויים להרחקה מהלימודים בפועל, פסילת הקורס ופסילת הבחינה.

    כאמור, לאחר איסוף כלל הראיות בתיק והכנת אסטרטגיה, ייצג משרדנו בפני ועדת המשמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון במסגרתה הועלו טיעונים משפטיים בין היתר כי עצם הנוכחות של הסטודנטים באותה כתובת IP איננה מהווה הפרת הוראות. כמו כן, נטען כי אין דמיון בבחינת הסטודנטים בינם לבין עצמם ובין הסטודנטים הנ"ל ליתר הסטודנטים ששהו באותה דירה במהלך המבחן. בנוסף נטען כי מדובר בבחינה בעלת מאפיינים בולטים של פתירה לפי שלד מסוים והכנסת משתנים כפתרון, דבר שגורם לדמיון בבחינות באופן אינהרנטי.

    לאור כך, בשל טענות אלו בנסיבות העניין ובאופן חריג מאוד, ועדת המשמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון החליטה שלא למצות את מלוא חומרת הדין, ולהשית על הסטודנטים 50 שעות למען הקהילה בלבד ללא הרחקה בפועל וללא ביטול הקורס וללא ביטול הבחינה – תוך קבלת ציון הבחינה בה הם נחשדו בהונאה. יודגש, כי אופן הטיעון שהציג משרדנו בפני ועדת המשמעת על ידי משרדנו הוביל למעשה שכלל הסטודנטים בפרשה זו ומדובר בסטודנטים רבים מאוד, קיבלו את אותה ענישה חריגה.

    להלן, החלטת ועדת המשמעת אוניברסיטת אריאל בשומרון

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת 

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בוועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עורך דין ועדת משמעת אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו