Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    זיכוי מעבירת הונאה בערעור ועדת משמעת אוניברסיטת בן גוריון

    (20)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג סטודנטית בבית הדין לערעורים ועדת משמעת אוניברסיטת בן גוריון, בחשד לעבירת הונאה בבחינת שהתקיימה באופן מקוון באמצעות השגחה ב"זום" בשל תקופת הקורונה, על פי הקובלנה שהוגשה לוועדת המשמעת, הסטודנטית נכנסה באיחור ניכר לבחינה בשל תקלה טכנית ופתרה את הבחינה הרב בררתית בעל למעלה מ-20 שאלות תוך 9 דקות וקיבלה את הציון הגבוהה ביותר בכיתה דבר שעל פי עדות המרצה בלתי סביר ועל כן על חשד שהיא נעזרה בסטודנט אחר או בגורם חיצוני. הסטודנטית אשר ייצגה את עצמה בועדת משמעת הורשעה, קיבלה 0 בקורס, הבחינה נפסלה, נשללה זכותה לפרס או הערכה, והרחקה על תנאי. משרדנו אשר נכנס בשלב הערעור לייצוג הסטודנטית, הגיש ערעור מנומק עובדתית ומשפטית, תוך הצגת טיעונים במהלך ועדת הערעורים אשר קיבלה אותו והורתה על זיכוי הסטודנטית מחמת הספק.

    כאמור, הסטודנטית אשר תחילה ייצגה את עצמה בועדת המשמעת באוניברסיטת בן גוריון הורשעה ועקב כך נפסל לה הקורס, הבחינה נפסלה ונשללה זכותה לפרסים והערכות ובמיוחד נפגע שמה הטוב. הסטודנטית פנתה למשרדנו לצורך ייצוג בערעור על החלטת ועדת המשמעת באוניברסיטת בן גוריון.

    משרדנו אסף בתשומת לב רבה את מלוא הפרטים, תוך הבאת תימוכין לטענותיה. בית הדין לערעורים שמע בקשב רב את מלוא טענות המשרד והסטודנטית והורה פה אחד על זיכוי הסטודנטית מחמת הספק.

    להלן, תמצית החלטת ועדת המשמעת באוניברסיטת בן גוריון

    יובהר כי סטודנטים העומדים לדין משמעתי באוניברסיטת בן גוריון, כדבר שבשגרה אף לסטודנטים שזוהי הפעם הראשונה שלהם האוניברסיטה רואה בחומרה רבה מקרים של פגיעה בטוהר הבחינות ובמקרים דומים נגזר דינם של סטודנטים לפסילת הקורס ועונש הרחקה לסמסטר לפחות.

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת 

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית סטודנטים בהליכי משמעת בכל המוסדות האקדמיים. החל משלב החשדות וההכנה לשיחות בירור, דרך הליכי המשמעת במוסד וייצוג בועדת משמעת בהתאם לתקנון המשמעת הנהוג.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו