Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    זיכוי מעבירת הונאה בוועדת משמעת אוניברסיטת תל אביב

    (6)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג סטודנט לתואר מתקדם אשר לומד באוניברסיטת תל-אביב, בחשד לעבירת הונאה בבחינת שהתקיימה באופן מקוון באמצעות השגחה ב"זום" בשל תקופת הקורנה, במסגרת הקובלנה נטען שהוא וסטודנטית אחרת קשרו קשר לביצוע מעשה הונאה על ידי קשר טלפוני בזמן הבחינה, תוך השוואת תשובות והסוואת דיבור על ידי השארת המיקרופון על מצב "השתק". הסטודנט אותו משרדנו ייצג זוכה >>

    הסטודנט אותו ייצג משרדנו, הכחיש את הטענות שהופנו כנגדו, הסטודנטית האחרת הודתה בעבירת הונאה ונגזר דינה להרחקה בפועל מאוניברסיטת תל אביב. משרדנו טען בפני ועדת המשמעת כי הסטודנט אינו האדם האחר איתו שוחחה הסטודנטית בזמן הבחינה, ההיכרות המוקדמת של הסטודנטים אינה מעידה על קשירת קשר ביניהם, יש שוני במבחנים של הסטודנטים דבר שמחזק שהסטודנט לא סייע לסטודנטית האחרת וכי ההתנהגות של הסטודנט בזמן המבחן למרות הסנכרון בין ההתנהגות של הסטודנטים בזמן הבחינה הינה ראיה נסיבתית שיש לה הסבר לרבות מצבו הרפואי ונסיבותיו האישיות וממילא אינה חריגה.

    לאור טענות שהועלו על ידי משרדנו, החליטה ועדת המשמעת באוניברסיטת תל אביב לזכות את הסטודנט שכן שאשמתו של הסטודנט לא הוכחה מעבר לספק סביר וזאת בדומה למשפט הפלילי ובהתאם לתקנון המשמעת של אוניברסיטת תל אביב הדרוש.

    להלן, תמצית החלטת ועדת המשמעת אוניברסיטת תל אביב

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת 

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו