Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    נהיגה ללא רישיון נהיגה הסדר מקל ללא פסילת רישיון נהיגה

    (6)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ללקוח המשרד יוחס עבירות של פקיעת רישיון נהיגה שכן במשך כ-10 שנים לא היה ברשותו רישיון נהיגה בעקבות חובות גבוהים בהוצאה לפועל, עבירה שבצידה פסילת רישיון נהיגה של לפחות 3 חודשים, עונש מאסר שירוצה בעבודות שירות וקנסות גבוהים. למרות כך, לאחר טיפול משרדנו, הלקוח הצליח להסיר את החובות בהוצאה לפועל, תיקן את הפגם והוציא רישיון נהיגה תקף ולאור הטיעונים של משרדנו הצלחנו להגיע להסדר טיעון מקל עם תביעות תעבורה חדרה אשר בהגינותם הסכימו לענישה ללא פסילת הרישיון וקנס מופחת.

    נהיגה ללא רישיון נהיגה

    נהיגה ללא רישיון נהיגה הינה עבירה חמורה לצידה פסילת מינימום על פי החוק של 3 חודשי שלילה וענישה של מאסר בפועל של עד שנתיים, מאסר על תנאי וקנס כספי. מדיניות הענישה של בתי המשפט בעבירה בנהיגה ללא רישיון נהיגה נעה בין שלושה חודשי פסילה ל-12 חודשי פסילה, אף למי שזוהי הפעם הראשונה ועונשים נלווים בדמות מאסר שיכול להיות בעבודות שירות.

    הסדר טיעון מקל נהיגה ללא רישיון נהיגה ללא פסילה

    כאמור משרדנו ליווה את לקוח המשרד בפני בית המשפט והדגיש את החשיבות לתקן את הפגם, קרי החזקת רישיון נהיגה תקף, דבר אשר משפיע באופן דרמטי על שיקול הדעת של התביעה ובתי המשפט בגזירת העונש. לאור כך, הוצגו לתביעות תעבורה המסמכים הרלוונטיים התומכים בנסיבותיו האישיות של לקוח המשרד יחד עם הרישיון התקף ובצעד הוגן ואנושי תביעות תעבורה חדרה הסכימו להגיע להסדר טיעון מקל ללא פסילה בפועל וקנס מתון ע"ס 1,500 ש"ח בלבד. בית המשפט לתעבורה בחדרה, בפני כבוד השופט אלכס אחטר קיבל את הסדר הטיעון המקל.

    להלן תמצית החלטת בית המשפט לתעבורה בחדרה

    סוגי עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה סעיף 10 א לפקודת התעבורה

    נהיגה ללא רישיון נהיגה משמעותו כ"נהג בלתי מורשה" והמדובר בעבירה חמורה ומוסדרת בסעיף 10א לפקודת התעבורה שקובע כי  לא ינהג אדם רכב מנועי אלא אם הוא בעל רישיון נהיגה תקף לרכב מאותו סוג, שניתן על פי פקודה זו, ולא ינהג אדם אלא בהתאם לתנאי הרישיון זולת אם פוטר מחובת רישיון נהיגה ובמידה שפוטר.

    סוגי העבירות של נהיגה ללא רישיון הנהיגה

    • נהיגה ללא רישיון נהיגה כאשר הנהג לא הוציא מעולם רישיון נהיגה
    • נהיגה ללא רישיון נהיגה בעקבות הגבלתו בשל חובות בהוצאה לפועל
    • נהיגה ללא רישיון נהיגה כאשר נהג נוהג ברכב לא על אותו סוג שהרישיון נהיגה תקף לגביו
    • אי חידוש רישיון נהיגה כאשר הנהג הוציא בעברו רישיון נהיגה תקף אך לא חידש אותו.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו