Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    נזיפה בלבד על הונאה ועדת משמעת אריאל

    (2)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד, סטודנט באוניברסיטת אריאל, הואשם בועדת משמעת באריאל במסגרת פרשיית הבחינה בהונאה בבחינה, במסגרתה הועמדו לדין סטודנטים רבים באוניברסיטה ממספר כיתות בחשד להעתקה והונאה בבחינה יחד עם סטודנטים אחרים, כך על פי החשד והצילומים ממצלמות האבטחה קיימו מעגל של העתקות ודיון קבוצתי.

    לאחר דיון בועדת המשמעת באריאל, טען עו"ד אלון שליכטר אשר ייצג את הנילון כי יש לאבחן אותו מיתר הסטודנטים אשר לכל היותר ביצע בזמן הבחינה התקשרות עם סטודנט אחר בשל האווירה הכיתית "המשוחררת" שהייתה בזמן הבחינה, לעיני הבוחנת וללא הערה מצידה.

    לשמחת הלקוח ועדת משמעת באריאל קיבלה את הטיעונים והטילה עליו עונש קל של נזיפה והרחקה על תנאי בלבד, ללא ביטול הבחינה וביטול הקורס – התוצאה היא כי הסטודנט יוכל לקבל את ציון הבחינה ובקרוב יסיים את לימודיו.

    חשוב לציין, כי הכלל בועדת משמעת באריאל בהרשעה בעבירת הונאה בבחינה, הינה פסילת הבחינה, פסילת הקורס והרחקה לסמסטר לימודים לפחות.

    להלן, החלטת ועדת משמעת אריאל:

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת 

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    למשרד עורך דין אלון שליכטר ניסיון רב בייצוג וליווי סטודנטים בועדות משמעת, בועדת משמעת באריאל בכל המקצועות הלימוד במוסדות האקדמאים השונים בכל הארץ. היכרות מקרוב עם הדין המשמעתי ובעדות המשמעת השונות, הינו הכרחי, שכן מדובר בפורום שיפוטי מיוחד ולאור העובדה שהנילונים הינם סטודנטים נדרשים התאמות מבחינת הטיעון העובדתי וגם הטיעון המשפטי.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו