Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק בחוסר אשמה בסחר בסמים

    (28)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד נחקר בחשד לביצוע עבירות של סחר בסמים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית. הלקוח מהרגע הראשון עמד על חפותו באירועים שיוחס לו. בעקבות התערבות המשרד נסגר התיק מבלי להעמידו לדין פלילי בבית המשפט והתיק נסגר בחוסר אשמה.

    מיד לאחר החקירה, נכנס הלקוח תחת ייצוג משרדנו, בו טען מהרגע הראשון לחפותו.

    טרם הגשת הבקשה ליחידה החוקרת ולתביעות תל-אביב, המשרד ניתח את האירוע מבחינה משפטית בה יוחס לו בין היתר את עבירות הסמים מכוח החזקה הקונסטרוקטיבי בחוק.

    לידיעת הקוראים "החזקה קונססטרוקטיבית" – על פי החוק הגדרת "החזקה" בחוק העונשין, עשוי אדם להיחשב כמחזיק, גם אם אינו בעל השליטה – החזקה זו היא פיקטיבית ומיוחסת. תנאי להפעלת ההגדרה הוא, כי לפחות אחד מבני החבורה יהיה מחזיק החזקה "אמיתית" בחפץ", שאר בני החבורה ייחשבו כמחזיקים אם ההחזקה האמיתי היא בידעתם והסכממתם – הסכמה לעניין זה עניינה הידברות מוקדמת או עסק משותף או כיוצא בזה בין בני החבורה.

    לשמחתו של הלקוח, שלוחת תביעות תל-אביב, החליטה בצעד שלא מובן מאליו, במיוחד לאור אופי העבירות המיוחסות, לסגור את החקירה בעילת "העדר אשמה" כך לא נשאר זכר לרישום כלשהו ונמחק לחלוטין מהרישום הפלילי והמשטרתי.

    להלן, החלטת שלוחת תביעות תל-אביב מרכז בדבר סגירת התיק בהיעדר אשמה:

    במידה וזומנתם לחקירה, נעצרתם או הוגש כנגדכם כתב אישום על סחר בסמים, החזקת סמים, תיווך סמים, ייבוא סמים משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר זמין למענה 24/7 וניתן ליצור קשר>>>

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

     


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו