Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בעבירת איומים

    (7)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ללקוח המשרד יוחס עבירה של איומים באמצעות נשקו כלפי בן משפחתו יחד עם אחרים, לאחר התערבות משרדנו והגשת בקשה מנומקת ליחידה החוקרת, האחרונה הורתה על סגירת תיק החקירה ללא העמדתו לדין פלילי.

    מה עושים לאחר תום החקירה?

    בתום החקירה, הקצין הממונה יכול להחליט על תנאי השחרור – מעצר בית, עירבון כספי, הגעה לתחנה לפי הצורך, או הארכת מעצר והבאה בפני שופט תורן בבית המשפט אשר ידון בהארכת המעצר או השחרור.

    אם הוחלט להשאיר את החשוד במעצר, ככלל, יש להביאו בפני שופט תורן תוך 24 שעות (קטין תוך 12 שעות) ולאפשר לעורך הדין של החשוד לחקור את הטוען המשטרתי לגבי החקירה, להבין את הסיבה שבגינה רוצים להאריך את המעצר ומשימתו העיקרית לשכנע את בית המשפט לשחרר את החשוד, להציע חלופת מעצר, או במידה שלא ניתן לשחרר, לקצר את זמן המעצר ככל שניתן. מכיוון שבשלבים האלו, אין לחשוד אפשרות להיות בקשר עם בני המשפחה, עורך הדין הוא החוט המתווך ותפקידו בין היתר לדאוג לצרכיו, קטנים כגדולים

    בסיום החקירה, אם הוחלט על שחרור או אם שוחררת מהמעצר, חשוב להיוועץ בעורך הדין פלילי לגבי סטטוס התיק ובחינת הגשת בקשה לסגירתו, על מנת שלא יהווה לחשוד מכשול עתידי בדמות רישום בגליון הפלילי ("תעודת יושר").

    הגשת בקשה לסגירת תיק פלילי

    לאחר החקירה או לאחר הליך מעצר כאשר את משוחררים, התיק הפלילי עדיין פתוח וישנה אפשרות כי יוגש בו כתב אישום כנגדכם או כי תיק החקירה ייסגר. ובנקודה זו מומלצת התערבות של עו"ד פלילי על מנת שיוכל לפנות לגורמים הרלוונטיים לסגירת תיק החקירה, כמובן שטרם פנייה שכזו מומלץ להתייעץ האם כדאי בכלל לפנות שכן החלטה אם לפנות בבקשה לסגירת תיק ולמה יהיה כתוב בה יש השלכה דרמטית על המשך ההליכים שיינקטו כנגדכם.

    סגירת תיק פלילי בעבירת איומים כלפי בן משפחה

    כאמור א' צעיר תושב הצפון פנה אל משרדנו לאחר שנחקר במשטרה בעבירת איומים באמצעות אקדח כלפי בן משפחתו יחד עם אחרים, לקוח המשרד הכחיש את החשדות כנגדו מסר גרסה מלאה ושיתף פעולה בחקירה. במסגרת הבקשה לסגירת התיק שהגיש משרדנו ליחידה החוקרת נפרסו טיעונים עובדתיים ומשפטיים וכן נסיבות אישיות המפריכות את החשדות ובקשה לסגירת התיק הפלילי בהקדם. לשמחתו של לקוח המשרד יחידת החקירות נענתה לטיעונים שפרס משרדנו בבקשה והורה על סגירת התיק הפלילי ללא העמדה לדין.

    להלן החלטה על סגירת התיק הפלילי בעבירת איומים

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    כדי להרחיב את הידע על ההליך של בקשה לסגירת תיק פלילי ניתן להיכנס למאמר המשרד סגירת תיק פלילי מה עושים לאחר חקירה במשטרה?

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו