Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בעבירת זיוף חתימה ושימוש במסמך מזויף

    (10)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד, בשנות ה-30 לחייו אשר נמצא בתהליך גירושין מכוער במסגרתו המתלוננת, פרודתו, נוקטת בשיטת הגשת תלונות למשטרת ישראל על בסיס קבוע, במסגרתם אף נעצר ולאחרונה הוגשה על ידה תלונה ממנה עולה כי לקוח המשרד זייף את החתימה שלה והשתמש במסמך מזויף על מנת להוציא את עצמו מחשבון הבנק המשותף שלהם. בעקבות ייצוג משרדנו, לרבות ייעוץ והכנה טרם החקירה המשטרתית הוחלט בפרקליטות מחוז מרכז לקבל את טענותינו ולהורות על סגירת התיק נגדו ומבלי להעמידו לדין פלילי.

    כאמור לקוח המשרד זומן לחקירה משטרתית בתחנת משטרה במרכז הארץ בחשד לעבירות פליליות של זיוף חתימה ושימוש במסמך מזויף, שהינן עבירות מרמה, שהחוק קובע בגינן שנה עד 5 שנות מאסר בהתאם לנסיבות וככל ויש כוונה לעשות שימוש במסמך המזויף.

    בטרם החקירה המשטרתית, אסף המשרד את האינפורמציה הדרושה ללקוח המשרד על מנת שזה יציג בפניהם את סדר התרחשות הדברים בצורה הברורה ביותר תוך הצגת המסמכים הרלוונטיים על מנת להפריך את התלונה הזדונית של המתלוננת.

    לקוח המשרד כמובן הכחיש את הטענות שהעלתה המתלוננת כלפיו, וכי מדובר למעשה בשימוש ציני בהליך הפלילי כמנוף לחץ וניסיון להשיג יתרון לא לגיטימי בהליך הגירושין שמתנהל במקביל תוך הסבר לפעולות שביצע וכי תלונתה הינה מגמתית ומופרכת לחלוטין.

    בהגינותה פרקליטות מחוז מרכז החליטה לקבל את טענותיו ולסגור את תיק החקירה ובכך להביא לתוצאה צודקת בעבור לקוח המשרד ולהימנע מהעמדה לדין בעבירות מרמה חמורות ולסיכון עונשי של מאסר בפועל.

    להלן הודעת פרקליטות מחוז מרכז על סגירת התיק הפלילי

    אנחנו כאן, בכל שעה 24/7, אל תתפשרו אל חירותכם וזכותכם להתייעץ עם עורך דין פלילי טרם חקירה משטרתית!

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו