Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק בתאונת דרכים קטלנית

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    הודעת הפרקליטות על אי העמדה לדין של לקוח המשרד בתיק של תאונה קטלנית בו למרבה הצער אדם קיפח את חייו ואדם נוסף נפצע באורח קשה, כאשר שניהם רכובים על אופניים חשמליים בכביש מהיר.

    באותו אירוע, המשרד ליווה את הנהג מהרגע הראשון, תוך ירידה פיזית לזירת התאונה יחד עם בוחן תנועה מומחה שעובד בשיתוף פעולה עם משרדנו.

    טרם החקירה המשטרתית, כמובן לקוח המשרד קיבל ייעוץ משפטי, אשר סייע לו במסירת גרסתו ליחידה החוקרת, תוך הכנתו המנטלית לפני החקירה המשטרתית, במיוחד לאור המראות הקשים והטראומה אותה חווה באותה עת בעקבות התאונה.

    משרדנו מברך על החלטת פרקליטות מחוז תל-אביב, לסגור את התיק, דבר שהיה ברור לנו מתחילת החקירה, כי ללקוח המשרד לא היה אחריות לתאונה המצערת.

    מכאן אנחנו גם שולחים תנחומים למשפחתו של של המנוח וכן איחולי רפואה שלמה לנפגע הנוסף בתאונה.

    ולסיום, למרבה הצער העדר התשתיות לנסיעת אופניים חשמליים במקומות מוסדרים, יוצרים חיכוך לא בריא, דבר היוצר סיכון מיותר ומוביל לתאונות קטלניות רבות. טוב תעשה הממשלה וראשי הערים וירימו פרוייקט לאומי לטובת העניין.

    קישור לכתבה בעניין האירוע באתר ווינט  https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5474287,00.html

    נסיעה בטוחה וזהירה!!

    אנחנו כאן, בכל שעה 24/7, אל תתפשרו אל חירותכם וזכותכם להתייעץ עם עורך דין פלילי טרם חקירה משטרתית!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו