Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עבירות מין באינטנרט כלפי סוכנים – מאסר על תנאי בשל שיקולי שיקום

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד נאשם בכתב אישום חמור במספר עבירות מין באינטרנט כלפי סוכנים משטרתיים. בין היתר בעבירות של ניסיון למעשה מגונה, מספר עבירות של הטרדה מינית והחזקת חומר תועבה. משרדנו ליווה את הנאשם החל משלב החקירה ולאחר הליך שיקום ארוך, בית משפט השלום בירושלים, קיבל את טענות המשרד והטיל עליו מאסר על תנאי בלבד יחד עם צו מבחן.

    הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון וכתב אישום מתוקן, במספר עבירות מין באינטרנט כלפי סוכנים אשר התחזו לקטינים. בין היתר, 4 ניסיונות להטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה, הטרדה מינית וכן החזקת חומר תועבה.

    הפרקליטות ביקשו כי נוכח ריבוי העבירות יש להטיל מספר עונשים על כל אחת מהעבירות ולגזור על הנאשם 12 חודשים מאחורי סורג ובריח.

    משרדנו ביקש לאמץ את המלצות שרות המבחן ולחרוג משיקולי שיקום ממתחם העונש ולהטיל על הנאשם מע"ת ומבחן.

    בית המשפט השלום בירושלים קבע כי מתחם הענישה נע בין 8 חודשים ל-18 חודשי מאסר לריצוי בפועל.

    יחד עם זאת, לאור זאת שהנאשם הביע חרטה עמוקה על מעשיו, והשקעה ממשית בהליך טיפולי לא קל הוחלט לחרוג מהמתחם משיקולי שיקום. עוד מציין בית המשפט כי לאור נסיבותיו של הנאשם יש לחרוג ממתחם העונש ההולם וזאת גם עקב הסיכוי הממשי לשיקומו של הנאשם (עונש מאסר יסיג לאחור את כל ההליך הטיפולי שעבר במשך שנתיים).

    בסופו של יום, קיבל בית המשפט את המלצת שירות המבחן וטיעוני המשרד וגזר על הנאשם, מאסר על תנאי וצו מבחן למשך 30 חודשים.

    להלן חלק מגזר הדין, מצונזר בשל צנעת הפרט:

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    עו"ד אלון שליכטר, מייצג ומלווה חשודים ונאשמים, בכל שלביו של ההליך הפלילי, ובעל ניסיון בייצוג במגוון רחב של עבירות, לרבות עבירות מין באינטרנט, אינוס, מעשה מגונה, הטרדה מינית ועוד. ניתן לפנות בכל עת, המשרד פעיל 24/7 ומייצג בכל הארץ.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו