Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין סמים

    (88)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    עורך דין לענייני סמים

    בחודשים האחרונים, אנחנו יכולים לראות דיון ציבורי ער אודות השאלה, האם נכון מצד המדינה להחמיר בענישה על עבירות סמים והאם לא הגיע הזמן להפחית בהפללה של אנשים אשר צרכו סמים קלים בשלבים מסוימים בחיים שלהם.

    כל עו"ד עבירת סמים יודע לספר, על לקוחות אשר השתמשו בחומרים קלים וקיבלו כתוצאה מכך עונש על החזקת סמים קלים, עונש שיכול להעיב על החיים שלהם מכיוונים שונים, בין אם מדובר כשהם יבקשו להתקבל למקומות עבודה מסוימים ובין אם במקרים אחרים, מעצם העובדה שעונש על החזקת סמים קלים כולל בתוכו גם רישום פלילי, מן הסתם.

    לפני שאנחנו נסביר מספר נקודות מהותיות בנושא של עבירות סמים, צריך להדגיש, אף אחד גם לא מבין אלה שתומכים בשינוי החוק, לא סבור שצריך להתיר שימוש סמים חופשי לגמרי. כן קיים ויכוח על השאלה, אילו סמים אמורים להיות מותרים בחוק ואילו לא ומה צריכה להיות הענישה על שימוש סמים באופן עצמי. שכן, ההנחה היא שאדם אשר משתמש בסמים לשימוש עצמי לא גורם נזק לסביבה אלא רק לעצמו והמדינה לא אמורה להעניש אותו על כך.

    חשוב לומר, אם נתפסתם עם סמים קלים או קשים, הדבר הראשון שעליכם לעשות זה לשכור את שירותיו של עו"ד עבירת סמים, כך תוכלו לעמוד מול המשטרה, ויהיה מי שיגן עליכם ועל האינטרסים שלכם. גם אם אתם חושבים שמדובר בעבירות סמים קלות, גם אתם מאמינים שאתם יכולים להשתחרר מזה בעצמכם, אל תנסו לפעול ללא עורך דין סמים, שכן אם לא תצליחו להתמודד עם המשטרה ולהוכיח שזה לא שלכם או שמדובר בכמות קטנה עליה לא מעמידים לדין, הרי שאתם עלולים לקבל עונש על החזקת סמים קלים או קשים, דבר שיכול להשפיע על כל חייכם.

    דברים שחשוב לדעת על עבירות סמים

    על פי החוק אסור להשתמש, לסחור או להחזיק בחומרים שמוגדרים כסמים (חומרים אסורים על פי חוק). אך קיים הבדל בחוק בין שימוש עצמי, שימוש שלא לצרירה עצמית לבין סחר בסמים. עבירות סמים שמתייחסות לסחר הן הרבה יותר חמורות מאשר עבירות שימוש עצמי, ולו מהסיבה הפשוטה, שבסחר אתם משדלים אנשים אחרים להשתמש ואתם מרוויחים מזה, אתם בעצם מפיצים את הסם ובכך מסכנים אחרים.

    גם בכל הקשור לשימוש עצמי, הרי קיים הבדל בין מי שמשתמש בכמות קטנה לבין מי שמשתמש בכמות גדולה שעלולה להיתפס ככמות מסחרית. צריך להדגיש נקודה מהותית. השימוש עצמו אסור בכל כמות שהיא, אבל המדינה לא מעמידה לדין כל אחד שמחזיק ג'וינט למשל, כי מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות, זה לא משתלם לה. אז במקרים של שימוש עצמי בכמויות מאוד נמוכות, היא מוכנה "להעלים עין" זה לא בהכרח אומר, שלא יכולים לעצור אתכם. בפרט אם מדובר בשימוש עצמי בזמן נהיגה, בזמן מילוי תפקיד חשוב (רופא, שוטר, חייל וכדומה) או במקרים שמדובר באירוע נלווה, למשל, אם אתם מעורבים בתגרה ומתברר שלפני כן צרכתם סם בכמות קטנה, אז תהיו בטוחים שזה ישפיע על התיק שלכם.

    המדינה כן מענישה בחומרה אנשים שמחזיקים כמויות סם גדולות לשימוש עצמי או החזקת שימוש שלא לצריכה עצמית, כמויות שיכולות להתאים לסחר, אף על פי שלא סוחרים בו.

    אם אתם מחפשים עו"ד עבירות סמים, זה הזמן לפנות אלינו משרדו של עו"ד אלון שליכטר, עורך דין סמים מנוסה ומקצועי אשר יכול להציע לכם פתרונות לכל בעיה בה אתם מעורבים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ותוך זמן קצר נחזור ונקבע איתכם פגישה. אנחנו כאן בשבילכם בכל עניין של עבירות סמים, שימוש עצמי או סחר בסמים.

    סחר בסמים

    עורך דין סמים אלון שליכטר

    אם אתה קורא שורות אלה, קיימת סבירות שהסתבכת בחשד למעורבות בעבירת סמים. חשוב שתדע כי עבירות סמים, מסוימות, שכיחות ונפוצות כלל שתהיינה, מתקבלות בחומרה רבה בבתי המשפט ומשכך כצעד ראשון, חשוב לקבל ייצוג של עורך דין סמים מומחה שיש לו את הידע המשפטי הדרוש והניסיון הפרקטי המעניקים לו את היכולת להטיל דופי ולהזים את הראיות והעדויות מטעם גורמי החקירה והתביעה, ללוות אותך ולהקנות לך את הכלים והביטחון להתמודדות עם התהליך.

    עורך דין סמים – מהן עבירות סמים?

    עבירות סמים מסווגות כעבירות קלות – כמו החזקת מריחואנה לשימוש עצמי, לעומת עבירות סמים המסווגות כחמורות והענישה כלפי הנאשמים המורשעים במעורבות בהן מופעלת בהתאם – כך למשל עבירות של סחר בסמים, יבוא ויצוא, גידול סמים, הברחתם, שימוש בסמים במסגרת צה"ל וכן הדחת קטין לשימוש בסמים. אם זומנת לחקירה או נלקחת לחקירה בחשד למעורבות בעבירה או בעבירות סמים, צור קשר מיד עם עורך דין פלילי מומחה בעבירות סמים כדי להימנע מהעמדה לדין וענישה מרחיקת לכת. שים לב: בתי המשפט מחמירים מאוד עם מורשעים בעבירות סחר בסמים ואלה נידונים למאסרים ממושכים של עד 20 שנות מאסר לצד סנקציות מחמירות נוספות.

    עורך דין סמים – כיצד יוכל לסייע לי?

    עבירות סמים המוגדרות כקלות וכאלה המוגדרות כחמורות – הן עבירות של שימוש אסור בסמים והמשותף לשתיהן היא ענישה שננקטת כתלות בחומרת העבירה, נסיבותיה ונסיבותיו האישיות של החשוד – למשל עברו הפלילי, סוג הסם שנתפס ועוד פרמטרים. עורך דין סמים ינהל את הליך ההוכחות תוך העלאת טיעונים עובדתיים ומשפטיים בפני בית המשפט, שיש בהם כדי להוכיח שהסמים שנתפסו מיועדים לשימוש עצמי ולהביא בפניו ראיות ועדויות שיש בהן כדי לעמוד על אופיו של הנאשם ופועלו ולמסמס את האישומים המיוחסים לו עד זיכויו וביטול הרישום הפלילי. משרד עו"ד אלון שליכטר טיפל עד כה בתיקים רבים נגד עברייני סמים בכל דרגות חומרת העבירות והביא לסגירתם במשא ומתן מול הפרקליטות וגורמי התביעה וגיבוש הסדרי טיעון מקלים בעבירות סמים חמורות לרבות סחר בסמים.

    ספר החוקים הישראלי ובכלל במדינות רבות, עושה הפרדה ברורה בין החזקת סמים לסחר בסמים. רוב המדינות נאבקות יותר בתופעת הסחר ונלחמות בסוחרים, ומקצות פחות משאבים ומאמץ למאבק בהחזקת סמים לשימוש עצמי.

    כך עורך דין לעבירות סמים שמגיע אליו לקוח אשר מואשם בסחר בסמים, אחד הדברים הראשונים שהוא בוחן זה, האם אפשר להוכיח שהוא לא סחר אלא החזיק בסמים לצורך האישי, אז תהיה הפחתה משמעותית בעונש שהלקוח שלו יכול לקבל. מן הסתם, גם כל עורך דין לעבירות סמים מבין, שלא בכל מצב זה אפשרי, הרי שום שופט לא יקבל שהחזקת קילוגרמים רבים של סמים זה בגדר החזקה לשימוש עצמי (מה עוד שמדובר בכמות שגם כך היא אסורה לצורך זה), ולא לסחר.

    מדוע סחר נחשב לעבירה יותר חמורה?

    יש לכך סיבות שונות, בעיקרן חברתיות. סחר בסמים נתפס כניסיון לפגוע בחברה, להפיץ חומרים שנחשבים אסורים על ידי המדינה, למעשה מדובר באקט שלא רק יוצא נגד חוקי המדינה אלא גם גורם לפגיעה בחברה למטרת בצע כסף. צריך לזכור נקודה נוספת, שעל עבירות סחר בסמים, אפשר להוסיף עבירות נוספות, כלכליות, שכן אף סוחר סמים לא מדווח על רווחיו למס הכנסה. מן הסתם, אם עורך דין לעבירות סמים יתקל במצב כזה, קרי לקוח שמעורב בסחר, יהיה לו קשה להוכיח שמדובר בהחזקת סמים, אם הלקוח שלו עשה מכך רווחים ולא דיווח עליהם.

    העונש על עבירות סמים בדמות סחר והפצה, יכול להגיע ל-20 שנות מאסר. זה תלוי בכמות הסחר, בעבר של הנאשם, משך תקופת הזמן שהוא ביצע את העבירה ובהיבטים נוספים.

    כאמור, עו"ד סמים ירצה להוכיח שהלקוח שלו לא סחר בסמים אלא עבר על עבירה של החזקת סמים בלבד. העונשים על עבירה זו, הם הרבה יותר קלים. מדובר על העונש של עד 3 שנים. החוק אומנם לא קובע עונש מסוים לסם מסוים, אלא הוא כללי, אך בית המשפט כן מתחשב בכך, דינו של עונש על החזקת קוקאין לא דומה לדינו של עונש על החזקת קנאביס. כמובן שגם הכמות קובעת, אם מדובר בכמות מינימאלית, ייתכן מאוד שבית המשפט כלל לא יעניש ובמצבים מסוימים המשטרה לא תעשה דבר.

    כל מי שחשוד בעבירות סמים, נכון מצידו לא להמתין ולשכור מיד עורך דין לעבירות סמים. מהשלב הראשון בחקירה המשטרתית ועד השלב בו מגיעים לבית משפט והשופט קובע מה העונש המוטל על הנאשם, אם מוטל עליו עונש.

    עו"ד סמים ידע לעבוד מול המשטרה, תחילה הוא יחפש דרכים להוכיח שכל ביצוע המעצר לא היה תקף, כל הפעולות שהיא ביצעה היו בניגוד לחוק ולכן הם אינם תקפים בבית משפט. במידה וזה לא יצלח, אז הוא ינסה להוכיח שלא מדובר בסחר או בעבירה חמורה אלא בהחזקת סמים, אם זה לא יצליח, אז הוא ינסה למצוא דרכים אחרות להפחית את העונש, בין אם זה דרך עברו של החשוד ובין אם זה דרך מצבו הכלכלי או המשפחתי.

    השופט יכול לקחת בחשבון את עברו של הנאשם, מצבו הנפשי, בריאותי, כלכלי וכן את סוג העבירה בשיקולים לקביעת העונש. על כל פנים, יהיה הרבה יותר פשוט לנאשם לקבל עונש קל אם הוא ישכור עורך דין לעבירות סמים שיטפל בעינינו.

    לשם כך, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו, משרדו של עו"ד אלון שליכטר. עו"ד שליכטר הוא עו"ד עבירת סמים אשר מייצג חשודים ונאשמים בעבירות סמים שונות. ניתן לפנות אל משרדנו בטלפון או דרך האתר שלנו.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    מתי נדרשים שירותיו של עורך דין סמים?

    עורך דין סמים נדרש במקרים רבים עבור אזרחים נורמטיביים שנחקרים בעבירות סמים. אין להם את הניסיון והידע להתמודד מול חקירה פלילית. סנגור מקצועי יידע להנחות אותך כיצד לנהוג בחקירה, מה לומר ומה להשאיר אצלך. הכירו את עו"ד אלון שליכטר המתמחה בעניינים פליליים ובעבירות סמים.

    טיפול נכון של עורך דין סמים יכול רק לסייע

    טיפול נכון של עורך דין פלילי יכול גם להוביל לביטול כתבי אישום בשל טענות של חיפוש לא חוקי או להסתייעות בשירות המבחן, ולסיום הליך פלילי ללא מאסר ואף באי-הרשעה. אם יש לכם שאלות נוספות לגבי עורך דין סמים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר. אנו ונשמח לעמוד לרשותכם, ולסייע לכם בתהליך באופן המקצועי והדיסקרטי ביותר.

    עורך דין סמים – מה בכלל קובע החוק לגבי עבירות סמים?

    פקודת הסמים המסוכנים היא שמסדירה את עבירות הסמים. הנה כמה עובדות שכדאי להכיר ממנה:

    • עבירה של החזקת סם לצריכה עצמית – עבירה של עד 3 שנות מאסר.
    • כמות של עד 15 גרם של קנאביס נחשבת ככמות לצריכה עצמית, אם כי ניתן לשכנע את בית המשפט כי גם כמות גדולה יותר משמשת את המחזיק לצריכתו האישית.
    • אם מישהו מעל גיל 16 שאינו לומד בבית הספר מחזיק סמים בבית הספר לצריכתו העצמית – עבירה של עד 5 שנות מאסר.
    • עבירה של החזקת סם שלא לצריכה עצמית – עבירה של עד 20 שנות מאסר.
    • אסור לייבא סמים, לייצא סמים, לסחור בסמים, ולעשות עסקה אחרת בסם מסוכן – בגין כל אלו העונש עומד על עד 20 שנות מאסר.
    • העבירה החמורה ביותר בפקודת הסמים נקראת “הדחת קטין לסמים מסוכנים”, ועניינה במי שנותן לקטין סם, או משדל קטין להשיג סם, או בהיותו אחראי על הקטין (כמו הורה) מניח לו להשיג או להשתמש בסם – בגין כל אלו העונש עומד על עד 25 שנות מאסר.
    • מי שהורשע בסחר בסמים – ניתן לחלט לו רכוש ורווח שהפיק בזכות מכירת הסמים.
    • אם עבירות הסמים בוצעו במקום כגון פאב או בית קפה – בית המשפט רשאי להורות על סגירת המקום, לתקופה מוגבלת או לצמיתות.
    • בית המשפט רשאי לפסול את רישיון הנהיגה של מי שהורשע בעבירות סמים.
    • פקודת הסמים מכילה בסופה רשימה ארוכה של הסמים המסוכנים האסורים. רשימה זו מתעדכנת אחת לתקופה, בהתאם למציאות ולחידושים בתחום.

    עורך דין עבירות סמים

    עבירות הסמים השונות הן בין העבירות הנפוצות ביותר בארץ. חומרת העבירות מסוג זה משתנה מאוד, כך שקיימים הבדלים עצומים בחומרה ובענישה בעבירות הסמים. למשל, עבירות על שימוש אישי בסמים קלים כמו קנאביס יהיו הרבה הרבה פחות חמורות מעבירות סחר ואספקה של סמים קשים כמו הרואין וקוקאין. יש לציין כי על אף התפיסה הרווחת ששימוש בסמים קלים הוא פטור מעונש, ממש לא כך הדבר. שימוש בכל סוג סם הנכלל בפקודת הסמים המסוכנים, כולל קנאביס שנצרך שלא כחוק על ידי אישור רפואי, מהווה עבירה פלילית עליה תידרשו לתת את הדין.

    עורך דין עבירות סמים – למה זה חשוב?

    למרבה הצער, אנו רואים לא מעט אנשים צעירים מבתים טובים שהסתבכו הרבה מעבר למצופה בעבירות סמים אפילו כשהיו מעורבים בצריכה מינורית לחלוטין של סמים קלים. בין אם מדובר במקרים כאלה, או במקרים חמורים יותר, הדרך הנכונה והבטוחה יותר להתנהל מול המשטרה ומול מערכת המשפט היא להיעזר בעורך דין פלילי מצקועי המנוסה בתחום עבירות הסמים. עורך דין מנוסה, יידע לא רק לייעץ ולייצג אותכם בכבוד, אלא גם יעזור לכם להתנהל מול המשטרה בצורה נכונה כך שלא תולכו שולל במהלך החקירות ותפלילו את עצמכם בעבירות שונות שכלל לא ביצעתם.

    כמו כן, עורך דין מקצועי יידע להוציא את הצדק והאמת שלכם על הצד הטוב ביותר, כך שלא תואשמו בעבירות אספקה אף על פי שהעבירה שביצעתם היא, למשל, צריכה עצמית של סמים קלים.  אם נפתחו נגדכם הליכים משפטיים, נעצרתם או שזומנתם לחקירה עקב עבירות סמים, אל תתמהמהו ותפנו בהקדם האפשרי לעורך דין מנוסה מתחום עבירות הסמים והפלילים.

    איך למצוא עורך דין עבירות סמים מקצועי?

    המפתח בלמצוא עורך דין שידע לייצג אותכם בכבוד הראוי ולהוציא אותכם מהצרה הוא לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי עם רקע ובקיאות בתחום עבירות הסמים. סיבה מרכזית לכך היא שבמקרים רבים, עבודה יעילה ונכונה מול המשטרה והרשויות היא חצי מהדרך לקראת השחרור שלכם וחזרתכם לשגרת חייכם. אם אתם מעורבים בעבירת סמים כלשהי, פנו בהקדם למשרד עורכי הדין הפלילי של אלון שליכטר לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני.