Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ענישה מקלה בעבירת החזקת חומר תועבה של"צ וצו מבחן בלבד

    (12)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    החזקת חומר תועבה של"צ וצו מבחן בלבד

    100 שעות שירות לתועלת הציבור לאיש הייטק שהחזיק במחשבו תמונות וסרטונים פדופילים נגד לקוח המשרד, אדם אשר עוסק בתחום ההייטק, במסגרת כתב אישום שייחס לו החזקה של פרסומי תועבה העוסקים בתכנים פדופילים, לרבות תמונות וסרטונים של קטינים וקטינות בעלי תוכן מיני. בעקבות ייצוג משרדנו כתב האישום נגדו תוקן משמעותית ופרקליטות מחוז מרכז בהגינותה הסכימה לעמדתנו ולהמלצות שירות המבחן למיצוי העונש בדרך של מתן משקל בכורה לשיקולי השיקום. בית משפט השלום בראשון לציון, כב' הנשיאה השו' עינת רון, כיבדה את הסדר הטיעון וגזרה על הנאשם 100 שעות של"צ וצו מבחן והמשך מסלול שיקומו.

    כתב האישום החזקת חומר תועבה

    הנאשם הודה והורשע בכתב אישום מתוקן המייחס לו עבירה של החזקת פרסומי תועבה לפי סעיפים 214 (ב) (3) לחוק העונשין, במסגרתו יוחס לו כי הנאשם בכונן הקשיח של המחשב שלו תיקייה נסתרת בה השתמש כאחסון סרטונים ותמונות בעלי אופי פורנוגרפי ואף חיפש אחר תכנים כאלה באמצעות תוכנה נוספת ונמצאו בתיקייה זו כ- 50 תמונות ו- 50 סרטונים בהם דמותם של קטינים וקטינות כשהתכנים הם תכנים מיניים.

    הסדר הטיעון

    הסדר הטיעון הגיע בעקבות מו"מ אינטנסיבי וארוך בין משרדנו ופרקליטות מחוז מרכז, אשר כלל תיקון של כתב האישום בו גם הצליח משרדנו להוריד את כמות התמונות שיוחסו ללקוח המשרד ואת הנסיבות שבהם החזיק בתכנים אסורים אלו, לאור כך הצדדים גיבשו ביניהם הסדר טיעון וביקשו שבית המשפט יכבד אותו וזאת למרות  כי בתי המשפט רואים במעשם אלו חומרה רבה וסכנה שטמונה בהחזקה כזו של חומר פורנוגרפי העוסק בקטינים אשר לא רק שהיא בלתי ראויה ופסולה ויש לגנותה, הרי שהסכנה היא שהחומר אף יוסף ויופץ לגורמים נוספים על כל ההשלכות שיש לכך.

    ההליך השיקומי

    מדובר באדם נורמטיבי בשנות ה30 לחיי, נעדר עבר פלילי כשלהו שהודה במיוחס לו ונטל אחריות על המעשים והמדובר במעשים שבוצעו לפני כמספר שנים ועל כן לחלוף הזמן ישנה משמעות רבה. כמו כן, הנאשם הופנה לשירות המבחן ולמרכז להערכת מסוכנות, נמצא כי המסוכנות המינית הנשקפת ממנו היא נמוכה, שירות המבחן שילב אותו בהליך טיפולי ואף התרשם כי הנאשם מפיק תועלת ממנו ומשתף פעולה באופן מלא וכי ראוי להתמקד בהליך טיפולי זה לעתיד לבוא.

    העונש בחזקת חומרי תועבה

    בנסיבות הכוללות שתוארו לעיל, מצאת בית המשפט בראשון לציון, כב' הנשיאה עינת רון לכבד את הסדר הטיעון ולגזור על הנאשם את העונשים הבאים: מאסר על תנאי, 100 שעות של"צ וצו מבחן.

    להלן העתק מגזר הדין של בית המשפט השלום בראשון לציון

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו