Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ערעור על הפסקת הלימודים לצמיתות התקבל הסטודנטית שבה לספסל הלימודים

    (45)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג סטודנטית בערעור על החלטה על הפסקת לימודים באוניברסיטת אריאל בשומרון סטודנטית בבית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל קיבלה החלטה של ועדת הוראה על הפסקת הלימודים וזאת עקב כישלון במספר קורסים. לאור כך החליטה ועדת ההוראה שהסטודנטית לא תוכל להמשיך בלימודי הרפואה והורו על הפסקת לימודיה לצמיתות.

    הסטודנטית לאחר קבלת ההחלטה של ועדת ההוראה פנתה למשרדנו לצורך ייצוג בערעור על החלטת ועדת ההוראה באוניברסיטת אריאל בשומרון. משרדנו אסף בתשומת לב מלאה את ככל הנסיבות אותם העלה על הכתב במסגרת ערעור לדיקן בית הספר לרפואה. הטענות התמקדו בעיקרם בנסיבותיה האישיות של הסטודנטית אשר הובילו לכישלון בקורסים והן בהחלטה שהתקבלה בניגוד לתקנון האוניברסיטה אשר פגעו בין היתר בזכויותיה.

    להלן, הגשת הערעור על ידי המשרד


    בעקבות פניית משרדנו לדיקן בית הספר לרפואה, הורה על החזרת עניינה של הסטודנטית בפני ועדת ההוראה פעם נוספת, אשר תזמן את הסטודנטית לדיון חוזר ומקיף תוך שמיעת טענותיה בלב פתוח ונפש חפצה וזאת נוכח נימוקי הערעור.

    להלן, החלטת דיקן בית הספר לרפואה

    לאחר הדיון החוזר בועדת ההוראה ועל אף שבועדה הקודמת החליטה על הפסקת לימודיה לצמיתות ונוכח טענות שהעלה המשרד בדבר נסיבותיה האישיות אשר הובילו לכישלון חריג בקורסים, הוחלט באופן חריג ולפנים משורת הדין להחזירה ללימודים ולבטל את הפסקת הלימודים שהורתה בפעם הראשונה ועדת ההוראה וזאת על תנאי. הסטודנטית תשוב לספסל הלימודים.

    הצלחות משרדנו (מעודכן לחודש 09/21) בייצוג בוועדת משמעת לאחרונה

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו