Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול רישיון נשק | ערר ממונה על כלי הירייה החזרת נשק

    (1)

    ביטלו לך את רישיון הנשק? לקחו את כלי הירייה שהיה בבעלותך בעקבות חקירה במשטרה? יש מה לעשות!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    בעקבות עתירה מנהלית שהוגשה על ידי משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר לקוח המשרד קיבל הודעה מהממונה לכלי ירייה על הסרת ההתנגדות למתן רישיון הנשק הארגוני בעקבות זימון לתחנת המשטרה חיפוש בביתו של ותפיסת סמים מסוג קאנביס.

    לקוח המשרד קיבל הודעה כי רישיון הארגוני שלו מבוטל בעקבות "תפיסת סמים". בשל כך איבד את הזכות להחזיק בכלי נשק ארגוני ואיבוד את משרתו הבכירה באבטחה מזה שנים רבות. מיד ובסמוך שכר הלקוח את שירותי משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, אשר תחילה ייצג אותו בערר לממונה על כלי הירייה, לאחר המתנה נוספת, לצערנו הערר נדחה. דחיית הערר על ידי הממונה אינו דבר חריג, וזאת בדרך כלל בשל התנגדות משטרת ישראל, וכי המשרד לביטחון פנים משמש לא פעם כ"חותמת גומי" להמלצות משטרת ישראל ללא הבחנה עניינית.

    למרות האמור, נותרה האפשרות להגיש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי, ואכן כך היה. משרדנו הגיש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בחיפה, ושם נטען בין היתר כי המדובר בהחלטה בלתי סבירה ובלתי מידתית.

    לאחר הגשת העתירה המנהלית על ידי משרדנו, וכמספר ימים לפני מעוד שמיעת העתירה בבית המשפט, פנתה פרקליטות מחוז חיפה אל משרד עו"ד אלון שליכטר והודיעה כי לאחר שפנו לממונה על כלי הירייה ולמשטרת ישראל הוחלט להסיר את ההתנגדות, ובכך נסללה הדרך של הלקוח לחדש את רישיון הנשק הארגוני.

    להלן, החלטת הממונה על כלי היריה – הסרת ההתנגדות:

    להלן החלטה בית המשפט המחוזי בחיפה:

    משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג פונים בערר לממונה על כלי הירייה ובעתירות מנהליות לבית המשפט בעניין ביטול רישיון נשק פרטי וארגוני. כמו כן, המשרד מעביר הרצאות פרונטאליות בחברות אבטחה.

    ניתן ללמוד עוד בהרחבה על נושא ביטול כלי ירייה וטפסים רלוונטיים במאמר המשרד החזרת רישיון נשק | עורך דין רישיון נשק | רישיון כלי ירי

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו