Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    שחרור ממעצר בעבירת סחר בסמים

    (11)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    החלטת שחרור בעקבות ערר למחוזי על מעצר של לקוח המשרד שנתפס באישון לילה במחסום אקראי בצפון הארץ בחשד לסחר בסמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית מסוג קאנביס.

    סחר בסמים - נתפסתם? צרו קשר עם עורך דין אלון שליכטר

    מיד עם מעצרו מצא את עצמו בחור הצעיר בחדר החקירות ותוך כמה שעות עושה את המסע ומובא בפני בית המשפט השלום בנצרת להארכת מעצרו בה דרשה המשטרה 6 ימי מעצר. משרדנו ייצג במסגרת הדיון ועתר לבית המשפט להורות על שחרורו לאלתר מהמעצר.

    לאחר דיון עיקש של עו"ד אלון שליכטר מול נציג המשטרה בחשד לעבירות של סחר בסמים החליט בית המשפט השלום בנצרת להאריך את מעצרו ב-3 ימים.

    משרדנו לא הרים ידיים והוגש ערר דחוף לבית המשפט המחוזי בנצרת בבקשה לשחררו לאלתר.

    ממש דקות לפני שמיעת הדיון בבית המשפט המחוזי, היחידה החוקרת הודיעה למשרדנו כי היא לא תגיע לדיון והיא משחררת את הלקוח עוד באותו היום ללא דיון.

    חשוב לציין כי שילוב של ליווי בחקירה תוך ייצוג הולם בבית המשפט לשמחתנו הוביל למהלך שהלקוח לא יבלה לילה מיותר במעצר והמהלך הטקטי בהגשתו של הערר באופן דחוף הצליח. יודגש כי לא תמיד מומלץ להגיש ערר לבית המשפט המחוזי בשל שלל סיבות ועו"ד פלילי מנוסה צריך לקבלת את ההחלטה האסטרטגית הנכונה לטובת הלקוח והתיק.

    להלן, בקשת המעצר בבית משפט השלום והחלטת בית המשפט במחוזי בנצרת:

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו